Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-04-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ID закупівлі: 89de0f1ea1ea4f13b4c9cc3bb3278630
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 788 450,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Контактна особа: | Приходько Олена Геннадіївна |
Телефон: | 380562339500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Копію(ї) документу(ів) на кожного працівника, зазначеного в довідці, що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, який(і) засвідчує(ють) можливість використання праці такого(их) працівника(ів) учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2. Учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.