Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-03-2023, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на надання послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
ID закупівлі: 39a3e20bd79440268bce039130aaa68f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
Замовник: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
Телефон: | +380569554061 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14 |
0 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-М (код 40911847) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо прибирання зеленої зони, в районі вулиці Кам’янська, смт. Карнаухівка, міста Кам’янське) на основі CPV за ДК 021:2015 –90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-03-24-002356-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності), а саме: 1. У складі пропозиції на вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником» подано довідку № 29-№31 від 30.03.2023 року де відсутня інформація про технології. 2. У складі пропозиції на вимогу додатку 1 тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: …. Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання)» подано лист відгук №4 від 12.12.2022 року де інформація щодо найменування контрагента (саме Учасника) міститься по тексту відгуку, а інформація найменування контрагента (саме Замовника за аналогічним договором) тільки в даних підписанта. У цивільно-правових відносинах під контрагентом розуміється одна зі сторін договору. В ролі контрагента виступають обидві сторони договору по відношенню один до одного. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями) (Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей): 1. На вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником» надати оновлену довідку № 29- № 31 від 30.03.2023 року із зазначенням інформації про технології. 2. На вимогу додатку 1 тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: …. Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання)» та з метою уникнення в подальшому непорозумінь просимо подати оновлений лист-відгук по поданому учасником аналогічному договору де інформація щодо найменування контрагента (саме Замовника за аналогічним договором) також міститься по тексту листа-відгуку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КІРСІК Анна ______________
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "ІНТЕРФІНАНСГРУП" (код 35459212) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо прибирання зеленої зони, в районі вулиці Кам’янська, смт. Карнаухівка, міста Кам’янське) на основі CPV за ДК 021:2015 –90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-03-24-002356-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності), а саме: 1. У складі пропозиції на вимогу додатку 1 тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 3, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції.» Учасником подано договір №58 від 19.04.2022 року з додатками та змінами до нього довідки №133 та 134 від 29 березня 2023 року акти приймання-здачі наданих послуг на суму 895 154 грн. 94 коп., звіт про виконання договору за UA-2022-03-15-000253-b. Але подані документи не співпадають між собою по сумі виконання договору, подані не в повному обсязі у відповідності до вимог Замовника. 2. У складі пропозиції на вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо).» подано довідку № 131 від 29 березня 2023 року колонка 4 даної довідки заповнена не по формі та не за вимогою ТД, а саме не зазначена підстава використання майна (власне) та не зазначено технології. 3. У складі пропозиції на вимогу п. 1 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження:…. Заповненої форми Комерційної пропозиції по формі Додатку 4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації.» У складі пропозиції Учасником подано комерційну пропозицію №129 від 29 березні 2023 року. Додатком 4 передбачено, що комерційна пропозиція надається на обсяги, визначені у Додатку 3 тендерної документації, а подана учасником комерційна пропозиція містить найменування послуг, які відсутні у додатку 3. 4. У складі пропозиції на вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником.» Учасником подано довідку № 132 від 29 березня 2023 року та накази про призначення. Відповідно до поданих документів посада Сивачок Є.В. не співпадає з поданими документами. 5. На вимогу Додатку 3 тендерної документації «Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом: поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань, декларації та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.» Учасником подано довідку №117 від 29 березня 2023 року в якій зазначено не вся інформація на вимогу даного Додатку. 6. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; ….. 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;» Учасником подано гарантія № DNIG313890771 від 30 березня 2023 року реквізити та дата початку строку дії гарантії, якої зазначено не у відповідності до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 та Додатку 6 ТД. 7. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом (договір подається учасником у сканованому вигляді разом із тендерним забезпеченням), не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії.» Учасником не подано документу. 8. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «учасник має надати сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту – у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту)» учасником подано Статут (останні зміни від 04.08.2018 року), а опис до Статуту (останні зміни від 27.06.2022 року), дані документи не співпадають між собою. 9. На вимогу п. 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер фізичної особи/фізичної особи-підприємця; юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»» учасником подано довідку №115 від 29 березня 2023 року в якій зазначено код доступу за яким не можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями) (Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей): 1. На вимогу додатку 1 тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 3, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції.» Надати договір №58 від 19.04.2022 року зі всіма додатками та змінами до нього, оновлені довідки №133 та 134 від 29 березня 2023 року, які відповідають між собою по сумі виконання та акти приймання-здачі наданих послуг на суму виконання зазначену у звіті про виконання договору за UA-2022-03-15-000253-b. 2. На вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 1, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є у власності Учасника чи такі, що можуть бути використані Учасником (зазначити підстави для користування – оренда, договір надання послуг тощо).» надати оновлену довідку № 131 від 29 березня 2023 року де колонка 4 даної довідки заповнена не по формі та за вимогою ТД, а саме зазначити підставу використання майна (власного) та зазначити технології. 3. На вимогу п. 1 розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження:…. Заповненої форми Комерційної пропозиції по формі Додатку 4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації.» надати оновлену комерційну пропозицію №129 від 29 березні 2023 року із зазначенням найменування послуг у відповідності до Додатку 3. 4. На вимогу додатку 1 тендерної документації «Довідка, складена за Формою 2, наданою замовником за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, з необхідними знаннями та досвідом, що знаходяться у трудових відносинах з учасником.» надати оновлену довідку № 132 від 29 березня 2023 року із зазначенням посади Сивачок Є.В., яка співпадає з поданими документами (наказом). 5. На вимогу Додатку 3 тендерної документації «Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом: поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань, декларації та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань, декларації та сертифікати), для надання послуг за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства.» надати оновлену довідку №117 від 29 березня 2023 року в якій зазначити всю інформацію на вимогу даного Додатку. 6. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; ….. 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;» надати гарантію № DNIG313890771 від 30 березня 2023 року де реквізити та дата початку строку дії гарантії, зазначені у відповідності до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 та Додатку 6 ТД. 7. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом (договір подається учасником у сканованому вигляді разом із тендерним забезпеченням), не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії.» надати відсутній документ. 8. На вимогу п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «учасник має надати сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту – у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту)» надати Статут (останні зміни) та опис до Статуту (останні зміни), які співпадають між собою та відповідають вимозі ТД. 9. На вимогу п. 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер фізичної особи/фізичної особи-підприємця; юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначення коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»» надати оновлену довідку №115 від 29 березня 2023 року в якій зазначити код доступу за яким не можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа КІРСІК Анна ______________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.