Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-03-2023, 23:00
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-20-001543-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення великогабаритних та ремонтних відходів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90510000-5. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 270 900,00 грн (Двісті сімдесят тисяч дев'ятсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.03.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
ID закупівлі: efb82885aa4a4f2fb48c83e6a08e2527
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 270 900,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон: | 380443097273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 30.03.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. ---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-20-008372-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "КЛІАР-СІТІ" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "КЛІАР-СІТІ", а саме: 1) В порушення вимог пункту 2 Розділу ІІ Додатку 1 ТД учасником надано: - «Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001-2015 (ISO 14001-2015;IDT)», умовами якого передбачається контроль відповідності сертифікованої системи екологічного управління вимогам зазначеного стандарту шляхом здійснення наглядання, періодичність і процедури якого регламентуються програмою; - «Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001-2015;IDT)», умовами якого передбачається контроль відповідності сертифікованої системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту шляхом здійснення наглядання, періодичність і процедури якого регламентуються програмою. Проте, Учасником не надано останнього наглядового звіту, який підтверджує, що застосована Учасником система відповідає стандарту. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункту 2 Розділу ІІ Додатку 1 ТД: «2. Сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, що система управління якістю або система менеджменту якості Учасника стосовно збирання безпечних відходів відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг та Сертифікат, виданий Учаснику органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством акредитації України та внесеним до реєстру акредитованих ООВ, який засвідчує, що відповідності системи екологічного управління Учасника стосовно збирання безпечних відходів вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», дійсний на момент подання пропозиції та період надання послуг. В разі, якщо умовами вище зазначених сертифікатів передбачається підтвердження або необхідність проведення технічного нагляду протягом дії сертифікату, то Учасник надає останній наглядовий звіт, який підтверджує, що застосована Учасником система відповідає стандарту. В разі, якщо термін дії сертифікату закінчується раніше ніж 31.12.2023, то Учасник надає гарантійний лист, що ним буде вжито заходів щодо отримання нового сертифікату або подовження терміну дії існуючого і надання Замовнику його копії, завіреної належним чином.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги пункту 2 Розділу ІІ Додатку 1 ТД: надати відповідні документи згідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Дмитро ШАТОХІН
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.