Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 79f1afcbabb045a3bfd9fcbf0244c5d4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 318 317,18 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Акціонерне товариство «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Сумська регіональна дирекція») |
ЄДРПОУ: | 40020661 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Пугач |
Телефон: | +380542779124 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Петропавлівська, 125 |
4 |
За результатами розгляду документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції, за результатами їх перевірки, встановлено невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також щодо залучення співвиконавців відповідно до статті 16 та статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та додатків 2-3 до тендерної документації. За результатами розгляду документів, поданих учасником ТОВ «КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції, їх перевірки відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, встановлено відповідність учасника процедури закупівлі двом з трьох кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону за кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником додатком 2 до тендерної документації, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність документу підтвердженого досвід виконання аналогічних договорів. На підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено Замовником надання у складі тендерної пропозиції учасника подання довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які будуть надавати послуги, із зазначенням кількості співробітників, досвіду роботи за професією. Так, ТОВ «КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС» надано довідку від 01.01.2023 №5/03-23, у якій зазначено 4 працівники, які перебувають у трудових відносинах з учасником на посаді прибиральника службових приміщень у штаті підприємства. Проте, з доданих учасником документів – копії наказу від 28.01.2022 № 3-К про прийняття на роботу на посаду прибиральника службових приміщень за основним місцем роботи Демешок О.М., щодо інших трьох осіб, визначених у довідці, Устименко В.Л., Гакман Р.В. та Костеняк М.В. не надано до тендерної пропозиції підтверджуючих документів, що вказані особи перебувають у трудових правовідносинах з Учасником та є його працівниками в контексті вимог КЗпП. У той же час Учасником завантажено у складі тендерної пропозиції цивільно правові договори від 02.01.2023 №№02-01, 06-01, 05-01, укладених з Гакман Р.В, Карпюк С.С. та Костеняк М.В., предметом договорів є виконання роботи з прибирання службових приміщень, вказані фізичні особи вказані як підрядники за договором, у договорі відсутня інформація про порядок надання послуг, їх обсяги, терміни виконання та інші істотні умови договору. Копії вказаних договорів не завірені в установленому порядку учасником, документи не завірені, оскільки копії містять приховану під час копіювання технічним способом інформацію про сторін договору фізичну особу (підрядника) інформацію про реквізити та юридичні адреси сторін договору, копія зроблена не з оригіналу документа та не завірені належним чином. Тобто, у вказаній довідці надано завідомо неправдиву інформацію Учасником, яка спростовується наданими ним копіями договорів цивільно-правового характеру. Цивільно-правовий договір, або цивільно-правова угода — домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків (ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України; далі — ЦКУ). Цивільно-правовий договір є однією з підстав виникнення зобов’язальних правовідносин (п. 1 ч. 2 ст. 11, ч. 2 ст. 509 ЦКУ). Предметом договору може бути виконання робіт чи надання послуг та укладатися у формі договору підряду або надання послуг. Сторонами за договором є виконавець та замовник. Договір укладається у письмовій формі. Договір укладається на певний строк та на виконання конкретної роботи, тому ці умови мають бути чітко прописані в договорі (статті 846, 905 ЦК України). Договір може мати нерегулярний, одноразовий або ненормований характер. Цивільно-правові відносини регулюються не Кодексом законів про працю України, а ст. 61 Господарського кодексу. Тому такі відносини не розглядаються як трудові. Таким чином, в Учасника наявний єдиний працівник Демешок О.М., її посада зазначена як прибиральник службових приміщень, так і щодо інших осіб, вказаних у довідці Учасником, проте за предметом закупівлі у штаті виконавця послуг мають бути працівники відповідної кваліфікації, у т.ч. прибирання прибудинкових територій – двірник відповідно доНаціонального класифікатору України "Класифікатор професій" У довідці від 01.03.2023 №2/03-23 не зазначено відомості, які вимагалися у додатку 2 до тендерної документації, а саме завірені копії підтверджуючих документів підстави користування майном, вказаним у довідці (матеріально-технічну базу) необхідні для надання послуг за предметом закупівлі послуг за ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання (Оплата експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (послуги з прибирання)) та виконання встановлених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик у технічній специфікації предмета закупівлі Щодо залучення за договорами цивільно-правового характеру, зазначаємо, що відповідно до листа від 01.03.2023 №9/03-23 Учасником повідомлено про відсутність наміру залучати інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю за даним предметом закупівлі. Так, з аналізу договорів від 02.01.2023 №№02-01, 06-01, 05-01 вбачається залучення у якості співвиконавців на договірних засадах фізичних осіб у обсязі, що становить більше 20 відсотків ціни, визначеної у пропозиції учасника за результатами закупівлі. Отже, у листі від 01.03.2023 №9/03-23 щодо незалучення співвиконавців надано завідомо неправдиву інформацію Учасником, яка спростовується наданими ним копіями договорів цивільно-правового характеру. У разі залучення учасником спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Учасник має надати підтвердження підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону за винятком пунктів 1 та 7 частини першої статті 17 Закону для кожного суб’єкта господарювання, які залучаються як співвиконавці. Стосовно співвиконавців Учасник має надати підтвердження про відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону у довільній формі. Вимога щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від співвиконавців та перевіряється Замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Беручи до уваги вищевикладене, Учасник повинен подати для усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: відповідно до розділу ІІІ тендерної документації в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статей 16-17 цього ЗУ «Про публічні закупівлі» (згідно з Додатками 2-3 до цієї тендерної документації), наступні документи: 1. довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, в необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням кількості співробітників, досвіду роботи за професією, необхідних для виконання умов тендерної документації та обсягів закупівлі; 2. надати завірені копії підтверджуючих документів підстави користування майном, вказаним у довідці (матеріально-технічну базу) необхідні для надання послуг за предметом закупівлі послуг за ДК 021:2015:90910000-9 Послуги з прибирання (Оплата експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій (послуги з прибирання)) та виконання встановлених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик у технічній специфікації предмета закупівлі, вказані у довідці учасника від 01.03.2023 №2/03-23 3. стосовно співвиконавців надати підтвердження підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону за винятком пунктів 1 та 7 частини першої статті 17 Закону для кожного суб’єкта господарювання, які залучаються як співвиконавці, та надати підтвердження про відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону у довільній формі щодо них.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.