Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
ID закупівлі: bbae428ee2db4be3b25c0336e745b6de
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 347 896,22 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 39 259,11 UAH |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон: | 380487293064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
4 |
Уповноважена особа встановила, що за результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАД-СЕРВІС" кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів, наданих учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп. 1.1 п. 1 Додатка 1 до тендерної документації надано документ «Довідка про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» від 17.02.2023 № 1-17/02, в якому учасником зазначено три договори на послуги вивезення відходів, укладених з різними контрагентами, зокрема, договір від 01.02.2021 № 4184, укладений з ТОВ «ЕКОСТАЙЛ» на послуги з вивезення будівельних та великогабаритних відходів 4-го класу небезпеки у м. Кропивницький Кіровоградська область. Дослідженням умов зазначеного договору встановлено, що відповідно п.2.1 виконавець (ПП «ГРАД-СЕРВІС») встановлює необхідну кількість контейнерів для відходів, об’ємом 7,5 м.куб. відповідно до погодженої сторонами дислокації. Кількість контейнерів, місця їх розташування (дислокація) та графік вивезення відходів визначається у Додатку № 1 до договору. Факт передачі контейнерів супроводжується підписанням Акту прийому-передачі. Відповідно до п.5.1 договору, приймання-передачі наданих послуг здійснюється на підставі Актів, які Виконавець (ПП «ГРАД-СЕРВІС») оформлює двічі на місяць: за період з 1-го по 15-е число звітного місяця та за період з 15—го по 31-е число звітного місяця. Тобто, умовами договору від 01.02.2021 № 4184 передбачено складання на місяць двох актів наданих послуг. Згідно п.9.11 договору, додатками до договору є: Додаток № 1 Дислокація контейнерів та графік вивезення відходів; Додаток № 2 Правила експлуатації контейнерів; Додаток № 3 Акт прийому-передачі контейнерів. Дослідженням додатків до договору № 1 та № 3 встановлено, що кількість встановлених контейнерів та місця їх дислокації, які зазначені у Додатку № 1 до договору, не відповідають кількості переданих контейнерів та місцям їх дислокації, що зазначені у Додатку № 3 до договору (в Додатку № 1 вказано 19 адрес та 19 контейнерів, в Додатку № 3 вказано про передачу 10 контейнерів за 10 іншими адресами). При цьому, в обох документах (Дислокація контейнерів та графік вивезення відходів та Акт прийому-передачі контейнерів) об`єм контейнерів зазначено – 7,5 м.куб. Враховуючи розбіжності у кількості контейнерів та місцям іх дислокації, вважаємо, що додатки до договору від 01.02.2021 № 4184 надано не в повному обсязі. На підтвердження виконання відповідного договору учасником надано Акти виконаних робіт з вивезення будівельних та великогабаритних відходів за березень, квітень, травень, червень, липень та серпень 2021 року на суму 81 000,00 грн з ПДВ кожен Акт. Дослідженням встановлено, що надані акти складено за повний місяць, що суперечить вимогам п.5.1 договору № 4184, при цьому акти складено на виконання робіт, а не на надані послуги. Крім того, в кожному акті зазначено найменування послуги: «Вивіз будівельних та великогабаритних відходів, що віднесені до 4-го класу небезпеки (контейнер об`ємом 7 м.куб)». Зазначений в Акт виконаних робіт об’єм контейнерів не відповідає об’єму, який визначено умовами договору № 4184, а саме, договір укладено на послуги з вивезення контейнерів, об`ємом 7,5 м.куб. та у додатках № 1, № 3 до договору також вказані контейнера об`ємом 7,5 м.куб. У зв’язку з чим вважаємо, що учасником не підтверджено факт виконання договору від 01.02.2021 № 4184. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. підпункт 1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАД-СЕРВІС" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника, Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.