Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 80947a66c986461db428b65c232c82a6
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43938788 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Олена Сосницька |
Телефон: | +380964882260 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49023, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31 |
0 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП» (ЄДРПОУ 41880181) у процедурі закупівлі № UA-2023-02-06-015734-a згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано довідку №19/UA-2023-02-06-015734-a від 13.02.2023 року, де зазначено обладнання, механізми та устаткування, які будуть використовуватися для надання послуг на підставі договору про надання послуг № 34 від 10.02.2023 р. Відповідно до п. 1 ст. 901 ЦКУ «За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором». Згідно з п. 2 ст. 902 ЦКУ «Виконавець повинен надати послугу особисто». Враховуючи вищезазначене вбачається, що виконавцем послуг, які є предметом закупівлі: Послуги із благоустрою населених пунктів (Послуги з ліквідації несанкціонованих і неконтрольованих сміттєзвалищ на території Амур-Нижньодніпровського району міста Дніпра), код ДК 021:2015: - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям буде виступати не ТОВ «ЕКО РЕЦИКЛІНГ ГРУП», а ФОП Голуб Ірина Анатоліївна, що суперечить наданій інформації в довідці № 12/UA-2023-02-06-015734-a від 13.02.2023 року. Відповідно до вимог п. 2 Додатку №3 до тендерної документації у разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи, які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників, а саме підтверджуючі документи щодо права власності – копії або оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 2. У випадку залучення субпідрядника/співвиконавця, що вбачається у вищевикладених фактах, згідно з вимогами тендерної документації, а саме п. 7 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Надання послуг за предметом закупівлі відповідно до п. 2 Додатку № 3 до тендерної документації включає обов’язкову наявність у Учасника трактора колісного з прицепом. На дану вимогу Учасник у складі тендерної документації зазначив, що буде використовувати еквівалент – Камаз 5511. Враховуючи специфіку надання послуг, а саме вивіз сміття у важкодоступних місцях та технічні характеристики транспортного засобу, Камаз 5511 не може використовуватися як еквівалент. Необхідно підтвердити наявність саме трактора колісного з прицепом. 4. Для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надано договір № 223 від 03.10.2022 р., договір №1705 від 17.05.2022 р., лист відгук до договору № 1/09 від 01.09.2021 та лист відгук до договору № 90 від 23.04.2021. Надані документи суперечать один одному та не підтверджують їх виконання. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації, Учасник для підтвердження інформації зазначеній у інформаційній довідці, складеній за формою 10, надає копію(ї) аналогічного(них) договорів, а також документи, які підтверджують виконання договору, такі, як копії актів(у) приймання-передавання наданих послуг (виконаних робіт). 5. На вимогу п. 4 Додатку № 3 до тендерної документації учасником надано копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансовий результат» за 2021 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надати Копію/оригінал «Балансу» та копію/оригінал «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітній період, копію/оригінал звіту про рух грошових коштів за останній звітній період або копію/оригінал податкової декларації платника єдиного податку. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.