Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 32d16e74cfad443aa5c35f123f73154e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 234 300,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01998986 Досьє YouControl |
Контактна особа: | МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
Телефон: | 380661340017 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32 |
2 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. У складі Пропозиції учасника відсутній сертифікат ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. За пунктом 13 додатку 4 Технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі необхідним є наявність - копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Проте переможцем долучено інший сертифікат, а саме - сертифікат ISO 45001:2018, котрий до того діє лише до 24.11.2023. Разом з тим, за пунктом 3.1. Договору строк надання послуг: до 31.12.2023, що вказує на неможливість виконання протягом року покладених на учасника зобов’язань на підставі цього сертифікату. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 4 Документації містить Технічні та кількісні вимоги до предмета закупівлі: Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. У складі Пропозиції учасника міститься: - сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001:2018 ТОВ "НВК "Укрекопром", дійсний до 24 листопада 2023 (14.15 сертифікат ISO 45001.pdf).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.