Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 7e7f317f0ace483abd0047063a5017bb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 716 420,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 164,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна податкова служба України |
ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
Телефон: | +380444814869 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: Державна податкова служба України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43005393. 3. Місцезнаходження замовника: Львівська площа, будинок 8, м. Київ, 04053. 4. Вид предмета закупівлі: послуга. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з утримання в чистоті будівель (в тому числі службових приміщень). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-30-017481-a). 7. Учасник: Приватне підприємство «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» (далі – ПП «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС»). 8. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі своєї тендерної пропозиції ПП «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» надало довідку від 06.02.2023 № 1.1/06-117 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження інформації, указаної у довідці, учасником не надано копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії цивільно-правових договорів). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлену довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 6 місяців) за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації (у разі необхідності). 2. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, вказаними у довідці згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації (копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) або копії цивільно-правових договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.