Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 16ca010550b54938bc0a5d760b07fd99
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 253 298,16 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 266,49 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Харківська державна академія фізичної культури |
ЄДРПОУ: | 02928261 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hdafk.kharkov.ua |
Контактна особа: | Морозова Яна Юріївна |
Телефон: | +380577052301 |
E-mail: | infiz@kharkov.ukrtel.net |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,Харків, вул. Клочківська, 99 |
3 |
На вимогу статті 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до підпункту 1) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагаються Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження, які викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка Учасника про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вих. № 262/15 від 01.02.2023 р. складена не за формою 1, яка наведена в Додатку № 1 до тендерної документації. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. підпункт 1) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної документації 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1 у відповідності до вимог Додатку № 1 до тендерної документації.
На вимогу статті 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Відповідно до підпункту 1) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагаються Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження, які викладені у Додатку № 1 до тендерної документації. Додатком № 1 до тендерної документації передбачається наступне: Для підтвердження інформації наведеної у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 1 Додатку 1), учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. В складі тендерної пропозиції учасник в якості аналогічного надав копію договору № 11/18 від 15.01.2018 р., який укладено з НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ). Згідно з довідкою про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (вих. № 07/02-04 від 07.02.2023 р.), учасником в якості підтверджуючих документів надано скан-копії наступних документів: - акту наданих послуг від 30.09.2021 р. № 910. Додатковою угодою № 4 від 01 січня 2021 р. до наданого договору № 11/18 від 15.01.2018 р. термін дії договору продовжено до 31 грудня 2022 року (пункт 1 Додаткової угоди № 4). Акт наданих послуг датовано 30.09.2021 р., тобто в період дії договору. Станом на 30.09.2021 р. договір не є виконаним. - листа (без номера, без дати) ВІДГУК НВП ХАРТРОН-ПЛАНТ ЛТД (ТОВ). Лист ВІДГУК має рекомендаційний характер та не містить інформацію про виконання договору. Враховуючи зазначене, учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. підпункт 1) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної документації 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Відповідно до підпункту 3) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). Пунктом 6.4 Додатка 3 до тендерної документації передбачено надання скан-копії підтверджуючих документів щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові. В складі тендерної пропозиції учасника міститься лист (вих. № 07/02-02 від 07.02.2023 р.) в довільній формі за підписом директора, яким він гарантує виконання послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові. Підтверджуючих документів щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові в складі тендерної пропозиції не надано. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. підпункт 3) пункту1 розділу ІІІ Тендерної документації; пункт 6 розділу ІІІ Тендерної документації; Додаток 3 до тендерної документації 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення вказаних невідповідностей пропонуємо надати скан-копії підтверджуючих документів щодо визначення Учасника виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.