Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
ID закупівлі: b1a2e108624044608ff17b143d86b07d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380544975348 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
1 |
Учасником відкритих торгів КП «Шостка-Зеленбуд» надано Довідку «Згода з умовами проекту договору про закупівлю», яка містить не до кінця зрозумілу трактовку цієї згоди. Згідно підпункту 1.1.6 пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен був завантажити в складі своєї пропозиції «Лист довільної форми про згоду з проектом договору або підписаний проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 тендерної документації». Оскільки лист мав бути складений у довільній формі та дана вимога не призводить до зміни предмета закупівлі (пункт 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) прошу КП «Шостка-Зеленбуд» надати роз’яснення своєї згоди.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.