Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 3bf64440f07a44e49cb1a1cccba235f4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04054866 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Златова |
Телефон: | +380505565089 |
E-mail: | vyshgorodtender@gmail.com |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
4 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Під час розгляду пропозиції Учасника, МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПРЕС-СЕРВІС», на відповідність вимогам тендерної документації замовником виявлено такі невідповідності: 1. Відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається, довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості співробітників, посад співробітників та досвіду роботи на цих посадах. При цьому учасником в наданій довідці в довільній формі не міститься зазначена інформація. 2. Відповідно до п. 5 Розділу 3 тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надається довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору. У разі якщо техніка є власною, Учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника. У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в довідці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями); Залучена до надання послуг для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. При цьому учасником не надано документальне підтвердження визначене розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації та не підтверджено наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.