Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-01-2023, 00:00
Закупівля на 2023 рік. Очікувана вартіст.
ID закупівлі: 2556cdc79ef34af39809dde5850369a5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 153 293,88 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 770,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горобченко Валерій Вікторович |
Телефон: | 380456399482 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
4 |
У відповідності до вимог додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції діючого договору на захоронення відходів. На виконання вимог додатку 3 до тендерної документації Учасник завантажив до електронної системи договір про захоронення відходів № 20 від 01.01.2022 року, укладений між ТОВ «ХЕЛСІ ПЛАНТС» та ПрАТ «КАТП-2028». Згідно пункту 7.1. зазначеного договору термін його дії закінчився 31.12.2022 року, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції діючого у 2023 році договору про захоронення відходів.
1. У відповідності до вимог пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо накладення на тендерну пропозицію Учасника кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. В супереч вимогам Замовника Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом директора товариства, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 2. У відповідності до вимог пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо оформлення документів, складених Учасником закупівлі, а саме: «Документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.» В супереч вимогам Замовника жоден документ, складений Учасником, не адресований уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР та не містить посилання на закупівлю, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 3. У відповідності до вимог пункту 7 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. В супереч вимогам Замовника тендерна пропозиція Учасника не містить інформації про субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучати до послуг. Так само відсутня довідка про незалучення такого (таких) до надання послуг по предмету закупівлі, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 4. У відповідності до пункту 2 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання Учасником складі тендерної пропозицію інформаційної довідки у довільній формі, в якій повинно бути зазначено наступні відомості: повна назва Учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); юридична адреса; фактична адреса; телефон, електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника; найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок; номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором. На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник надав інформаційну довідку № 75-13 від 06.01.2023 року, у якій замість типу (класифікації) суб’єкта господарювання, визначених статтею 55 Господарського Кодексу України, зазначив організаційно-правову форму господарюючого суб’єкта, що є невідповідністю у тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 5. У відповідності до положень пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, а також довідку, складену у довільній формі, або інший документ (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо), що підтверджує наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці (за формою 1) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції Довідку за формою 1 № 75-1 від 06.01.2023 року у якій відсутня інформація про навісне, ручне та інше обладнання, що не потребує державної реєстрації. Водночас в тендерній пропозиції Учасника відсутня довідка про наявність навісного, ручного або іншого обладнання, що не потребує державної реєстрації, або інформаційний лист з поясненнями щодо неподання такого документу у складі тендерної пропозиції, що є невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 6. У відповідності до положень пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3, скановані копії аналогічного договору, актів виконаних робіт та листа відгуку від контрагента за договором. При цьому, згідно пункту 3 додатку 1 тендерної документації «Аналогiчним буде вважатись договiр предметом якого є надання послуг з утримання територій загального користування в населених пунктах (місто, селище, село). Специфікація аналогічного договору повинна обов’яково містити наступні види послуг: прибирання територій з удосконаленим покриттям (пішохідні доріжки та/або проїжджа частина), прибирання випадкового сміття, утримання урн, очищення пішохідних доріжок (тротуарів) від снігу, обробка пішохідних доріжок (тротуарів) протиожеледними матеріалами. Аналогічний договір повинен підтверджувати надання послуг учасником протягом не менше 6 місяців на рік.» На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції довідку за формою 3 № 75-3 від 06.01.2023 року, скановану копію договору № 35-1 від 15.01.2021 року, акт виконаних робіт № ТК-000015 від 13.05.2021 року та лист-відгук від КП «Благоустрій Крюківщини». Разом із тим специфікація договору № 75-3 від 06.01.2023 року не містить таких видів послуг, як: прибирання територій з удосконаленим покриттям (пішохідні доріжки та/або проїжджа частина), прибирання випадкового сміття, утримання урн, очищення пішохідних доріжок (тротуарів) від снігу, обробка пішохідних доріжок (тротуарів) протиожеледними матеріалами. Крім того, договір підтверджує надання послуг протягом 4,5 місяці, що є невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. 7. У відповідності до вимог пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено, що у разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Водночас згідно вимог додатку 3 до тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт/послуг, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити: - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - зведений кошторис; - локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; - дефектий акт; - підсумкова відомість ресурсів; - пояснювальна записка; - розрахунок загальновиробничих витрат; - об’єктний кошторис. На виконання вимог тендерної документації Учасник приєднав до тендерної пропозиції документи у форматі .xls, оформлені не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме. На кожен документ окремо не накладено ні всласноручного ні електронного підпису особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.Крім того пропозиція Учасника не містить локального кошторису з розрахунками одиничної вартості, що є невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом: I. накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції; II. приєднання до тендерної пропозиції: - оновлених документів тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, оформлених у відповідності до вимог пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - довідки про залучення/незалучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг по предмету закупівлі; - оновленої інформаційної довідки про Учасника закупівлі із зазначенням відомостей про тип (класифікацію) суб’єкта господарювання у відповідності до статті 55 Господарського Кодексу України; - довідки про наявність навісного, ручного або іншого обладнання, що не потребує державної реєстрації, або інформаційного листа з поясненнями щодо неподання такого документу у складі тендерної пропозиції; - оновлених документів, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оформлених у відповідності до вимог пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. - оновлених документів, що містять документальне підтвердження відповідності робіт/послуг, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації (розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; зведений кошторис; локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; дефектий акт; підсумкова відомість ресурсів; пояснювальна записка; розрахунок загальновиробничих витрат; об’єктний кошторис), оформлених у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.