Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 0e0ab92ac6a0497b9de0812a07e4f678
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24013674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон: | 380542700597 |
E-mail: | dim@smr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40004, Україна, Сумська область,Суми, вул. Горького, 21 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
На підставі службової записки начальниці структурного підрозділу виникла необхідність внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів та технічного завдання (Додатку 3 до тендерної документації) в частині уточнення обсягів наданих послуг та переліку загальних об’єктів на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів (збирання, вивезення сміття та опалого листя, гілля по загальних об’єктах міста). Оскільки внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» та положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не передбачено та суперечить нормам Закону, а без внесення змін послуги будуть надано неякісно та не в повному обсязі ВИРІШИЛА: 1. Керуючись п.п.2 п.47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 відмінити закупівлю № UA-2022-12-29-007823-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-01-2023, 00:03
Період оскарження:
з 17-01-2023, 13:10 по 28-01-2023, 00:00
Документи: