Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
ID закупівлі: bb5d164c7c26432f8c3b08aaa2518423
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 447 076,24 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 470,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
ЄДРПОУ: | 41830167 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ліана Похолок |
Телефон: | +380969907556 |
E-mail: | lianazakyp@gmail.com |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
1 |
1. Додаток 1 до тендерної документації надано не в повному обсязі, а саме відсутні відомості про Учасника процедури закупівлі. 2. У довідці, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг до Додатку 3 тендерної документації зазначено розбіжність у прізвищі прибиральника службових приміщень з наказом про прийняття на роботу. 3. Відсутній Додаток 4 до тендерної документації. 4. У договорах оренди на техніку наявна розбіжність у датах укладання, специфікації та акту прийому –передачі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.