Закупівлю оголошено - 22-08-2022, 14:16. Дата останніх змін - 21-10-2022, 09:27

Послуги з прибирання (послуги з прибирання) Код ДК 021:2015-90910000-9

Закупівля:UA-2022-08-22-006340-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-08-2022, 14:16
по 26-08-2022, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-08-2022, 17:00
по 02-09-2022, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-09-2022, 13:43
по 05-09-2022, 14:30

Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-08-2022, 17:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по

ID закупівлі: 8cf4b55bc6ec4fbf8d7f5471486a6132

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:8 000 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:100 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:150 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
ЄДРПОУ:09351600 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Стукалова
Телефон:+380577758116
E-mail:stukalovaim@oschadbank.ua
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,м.Харків, Конституції майдан, 22
1


Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
11.1. Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути безвідкличною, безумовною, оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення умов, за яких надається право вимагати платіж відшкодувати на рахунок Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» у сумі забезпечення пропозиції, визначених у підпункті 11.3 пункту 11 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку, надається одночасно з поданням пропозиції. 11.2. Гарантія повинна містити такі реквізити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - повне найменування принципала – юридичної особи, для принципала – фізичної особи- прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); - код згідно з ЄДРПОУ – для принципала – юридичної особи –резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала – фізичної особи – резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - назву валюти, у якій надається гарантія; - суму гарантії цифрами та словами; - посилання на оголошення, предмет закупівлі; - дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини («документація на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № __»); - найменування бенефіціара – юридичної особи - Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» в особі філії – Харківське обласне управління акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», 61003, місто Харків, Конституції майдан, буд. 22, код ЄДРПОУ 09351600, МФО 351823, номер рахунку (IBAN): UA663518230000000000037392003); - код згідно з ЄДРПОУ – для беніфіціара – юридичної особи (Акціонерне товариство «Державний ощадний банк України» - код ЄДРПОУ 00032129). - найменування банку-гаранта; - дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; - умови, за яких надається право вимагати платіж: «Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення процедури закупівлі (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: * відкликання пропозиції процедури закупівлі Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції процедури закупівлі вважаються чинними; * у разі не підписання або відмови від підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю на умовах документації процедури закупівлі; * не надання Учасником, що став переможцем торгів, повного пакету документів у паперовому вигляді, що передбачені для надання Замовнику пунктами 13.1.1 – 13.1.10 розділу 13 документації процедури закупівлі; * не надання забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір»; - підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів банком-гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. Строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Подання електронної банківської гарантії: Документ має бути підписаний ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладно EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 11.3. Розмір забезпечення пропозиції: 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції 90 (дев’яносто) календарних днів, включаючи дату проведення аукціону. 11.5. До банківської гарантії додаються завірені банком копії наступних документів: ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). 11.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 11.7. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню на відповідний рахунок Замовника. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане Учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Статус: Активна
Дата створення: 22-08-2022, 14:16:53
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Закупівля:
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
100 000,00 UAH
Початок аукціону:
05-09-2022, 13:43
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
ДКТ прибирання 2022.docx

SHA1:12a3fd301247d4f4b31aaef674c2bf1159064f8b;SHA2-384:c3f958bd1cbf796093462be5c239a628097638498f9a664e3eeebd5cde2d7dd226e8beebd4ea57e5a32d30fbb80c8c81;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:22-08-2022, 14:17:00
Оголошення.pdf

SHA1:06a97444a6783c9f8eb81a712fc245937115a36c;SHA2-384:917705a3fdf017c33377350d3600a3d8e0f57d3c159589fe29a227c3e44bbdeb524450a3a732ee3d19e967cf0f2b312e;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:22-08-2022, 14:17:00
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання (послуги з прибирання) Код ДК 021:2015-90910000-9

1
послуга
61005, Україна, Харківська область, Харків, Конституції майдан, 22,
по 19-09-2023
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Ім'я:
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, місто Хмельницький, вул.Лісогринівецька, будинок 30/3, квартира 14, 29000, Катерина Мамець
Остаточна пропозиція:
4 806 000,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 806 000,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-09-2022, 16:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2022-08-22-006340-a-a1
Номер договору:
10482
Дата підписання договору:
21-10-2022, 09:00
Строк дії договору:
з 21-10-2022 по 23-10-2023
4 806 000,10 UAH
Ціна договору
4 005 000,08 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "МАМЕЦЬ КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 806 000,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 806 000,10 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 549 999,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 399 892,80 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЛІНІНГ СЕРВІС +"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 550 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 619 891,05 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 690 108,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 839 108,64 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 090 099,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 759 822,24 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 099 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 570 000,00 UAH, з ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ