Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2022, 00:00
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі. Критерії оцінювання - Ціна 100%
ID закупівлі: 9cb477cd521d4b06b199ee90bd802558
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 012,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 800,06 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області |
ЄДРПОУ: | 26191575 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дяченко Олена Миколаївна |
Телефон: | 080459761331 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08205, Україна, Київська область,Ірпінь, Садова,38 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надано Договір про надання послуг з розміщення твердих побутових відходів на полігоні від 15.03.2021 року №8/т/9051/51/1 який діє до 31.12.2021 року (включно) та Додаткову угоду №1 від 31.12.2021 року до Договору про надання послуг з розміщення твердих побутових відходів на полігоні №8/т/9051/51/1 від 15.03.2021 року на продовження строку дії Договору до 31.03.2022 року. Учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не документально не підтвердив строк надання послуг з розміщення твердих побутових відходів на полігоні. Строк дії такого документу має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі. 2. Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не надано додаткову угоду про продовження строку дії договору на наступний рік до аналогічного договору №01/02-2021/308 від 01.02.2021р., яка розміщена в електронній системі закупівель. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (станом на дату подання пропозиції), що безпосередньо має відношення до постачання послуги, що є предметом закупівлі. 1.1.1. Наявність спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів підтверджується одним із способів наведених нижче: - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати скан-копію свідоцтва про право власності або договір оренди, або інший документ, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) сміттєзвалища. Зазначений Договір оренди сміттєзвалища та/або інший документ, який доводить перебування на балансі сміттєзвалища. - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища: надати скан-копію договору, який підтверджує можливість учасника розміщати тверді побутові відходи для їх подальшого захоронення або утилізації, або переробки. Строк дії такого документу має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі. ч.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) * 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами’ /з вивезення твердих побутових відходів. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей/ Прошу усунути невідповідності, а саме надати підтверджуючи документи на виконання вимог тендерної документації: «1. Надати Учаснику КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ документальне підтвердження можливості розміщати тверді побутові відходи для їх подальшого захоронення або утилізації, або переробки. Строк дії такого документу має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі.» 2. Надати Учаснику КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ додаткову угоду про продовження строку дії договору на наступний рік до аналогічного договору №01/02-2021/308 від 01.02.2021 р., яка розміщена в електронній системі закупівель.»
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "Екосервіс Груп" надано не в повному обсязі копії Актів наданих послуг на підтвердження виконання Договору №0728/2019 від 01 березня 2019 року, зазначеного в Довідці – підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих.№8/1 від 13.01.2022 року, вартість Договору 1 500 000, 00 грн. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) * 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір щодо надання послуг з поводження з побутовими відходами’ /з вивезення твердих побутових відходів. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - оригінал позитивного листа-відгука (листів-відгуків) про співпрацю по договору від контрагента, що вказані про виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей/ Прошу усунути невідповідності, а саме надати підтверджуючи документи на виконання вимог тендерної документації: «Надати Учасником ТОВ "Екосервіс Груп" в повному обсязі копії документів на підтвердження виконання Договору №0728/2019 від 01 березня 2019 року, зазначеного в Довідці – підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих.№8/1 від 13.01.2022 року.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.