Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 544 159 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 720,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРОПРОМ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №2025/1.1 від 16.06.2025 року з інформацією про наявність лазерних далекомірів ручних BOSCH GLM 50-22 та BOSCH DLE150, проте зазначена назва обладнання не узгоджується з назвою об’єктів калібрування згідно наданих сертифікатів калібрування; 1.2.) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №№2025/1.2 від 16.06.2025 з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи, в яких встановлені наступні невідповідності: 1.2.1) в п. 1 довідки не зазначено дату договорів №01/05-660 та №01/05-661; 1.2.2) в п.п. 2 та 4 не зазначено дату договору №210623-21Е; 1.2.3) в п.а. 1,2 та 4 некоректно зазначено стан виконання договорів, які вже завершені. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункти 1.1.1 та 1.3. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність у володінні та/або користуванні Учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг передбачених предметом закупівлі відповідно пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації 3.2.) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів) у 2022-2025 роках із зазначенням: найменування та ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) контрагента предмету договору, номеру (ів) та дати укладення договору (ів), загальна площа об’єктів, щодо яких виконувалися/надавалися роботи/послуги, право власності контрагента на об’єкти, щодо яких виконувалися/надавалися роботи/послуги контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або сукупність договорів, укладений(і) з суб’єктами державної або комунальної форми власності, за умовами якого(их) окремо або сукупно виконано/надано наступний сумарний об’єм робіт/послуг (два критерія) у 2022-2025 роках: - з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, якими Замовник володіє в частках у праві спільної власності з іншими співвласниками/користувачами, з наданням висновків щодо технічної можливості поділу/визначення частки/виділу/об’єднання об’єкту та довідок щодо технічних показників об’єкту. Загальний обсяг наданих послуг/виконаних робіт за таким(и) договором(ми) повинен становити не менше 180 000,00 м2. ТА - з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, якими Замовник володіє/використовує одноосібно (частка у праві власності – 1/1). Загальний обсяг наданих послуг/виконаних робіт за таким(и) договором(ми) повинен становити не менше 180000,00 м2. Обов’язковим є надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) ПО ДВОХ КРИТЕРІЯХ особливостей виконання/надання робіт/послуг. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та об’єктів незавершеного будівництва АТ «Укрпошта» згідно коду ДК021-2015: 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-29-011358-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 26.06.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» Вікторія ТУРЧИНА.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №15 від 20.06.2025 з інформацією про наявність ліцензійного програмного забезпечення, а саме: Програмне забезпечення AvisБТІ (код ліцензії 27944-52710), проте у складі тендерної пропозиції відсутня копія ліцензійного сертифікату, що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; 1.2.) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №7 від 20.06.2025 про наявність трьох інженерів з технічної інвентаризації нерухомого майна та надані чинні кваліфікаційні сертифікати, проте під час перевірки сертифікату серія АЕ №001650 Шестакової Галини Василівни в реєстрі на Порталі Єдиної державної системи у сфері будівництва встановлено, що даний виконавець має категорію Технік з інвентаризації нерухомого майна, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405400026571343841?prof=2); 1.3.) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №3 від 20.06.2025 з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи, в яких встановлені наступні невідповідності, відповідно учасником не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію: 1.3.1) в п. 4 довідки зазначений номер договору №82/05-2024 від 14.05.2024 року з контрагентом Київський столичний університет імені Бориса Грінченка не відповідає номеру, зазначеному в наданій копії договору з цим контрагентом, а саме №80/05-2024 від 14.05.2024 року. 1.3.2) в п. 5 довідки зазначена інформація щодо виконаного договору №30/04/24-1 від 30.04.2024 року з контрагентом Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова в обсязі 21 377,3 кв. м, проте у наданих копії договору та акту відсутня інформація щодо зазначеної площі об’єкту, інших документів, що містять підтвердження зазначеної в довідці інформації учасником не завантажено. 1.3.3) в п. 6 довідки зазначена інформація щодо виконаного договору №03-09/03-1 від 03вересня 2024 року з контрагентом Акціонерне товариство «Завод «КВАНТ», проте згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновниками зазначеного контрагента є: РЕГІОНАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ ПО МІСТУ КИЄВУ (орган державної влади) та згідно реєстру акціонерів 3223 фізичних осіб та 8 юридичних осіб. Відповідно частини 3 статті 3 Закону України «Про акціонерні товариства» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2465-20#n59 «Державними акціонерними товариствами є акціонерні товариства, 100 відсотків акцій у статутному капіталі яких перебувають у державній власності.». Таким чином Акціонерне товариство «Завод «КВАНТ» не відповідає вимогам до контрагентів згідно аналогічного договору, встановленим в тендерній документації – не є суб’єктом державної або комунальної форми власності, зазначений договір не підтверджує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. 1.3.4) в п.п. 7 та 8 довідки зазначена інформація щодо виконаного договорів №81 та №93 від 14 травня 2024 року з контрагентом Комунальна установа «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради, зазначені в довідці площі об’єктів 2075 кв.м та 187,5 кв.м. не відповідають площам згідно наданих копій зазначених договорів, в саме 25 кв.м. та 75 кв.м. відповідно, інших документів, що містять підтвердження зазначеної в довідці інформації учасником не завантажено. 1.3.5) в п.п. 9 та 10 довідки зазначена інформація щодо виконання договорів №14/01-2022 від 14 січня 2022 року з контрагентом Товариство з обмеженою відповідальністю «Гебас» та №11 від 15 січня 2022 року з контрагентом Товариство з обмеженою відповідальністю «Арматурно- ізоляторний завод», проте згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновниками зазначених контрагентів є фізичні та юридичні особи та наявні кінцеві бенефіціарні власники– фізичні особи, таким чином ці контрагенти не відповідають вимогам до контрагентів згідно аналогічного договору, встановленим в тендерній документації – не є суб’єктами державної або комунальної форми власності, зазначені договори не підтверджують відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. 1.4.) У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку №4 від 20.06.2025 про залучення субпідрядника Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО- БУДІВЕЛЬНЕ ЕКСПЕРТНЕ БЮРО» в обсязі не менше 20% та, при заповненні електронних полів, учасником зазначено обсяг залучення спроможностей субпідрядника - 35%, проте у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі від зазначеного субпідрядника про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункти 1.1.1, 1.2., 1.3. та 2.3 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Копія ліцензійного сертифікату на використання програмного забезпечення AvisБТІ (код ліцензії 27944-52710). Якщо оригінал ліцензійного сертифікату викладений іноземною мовою, необхідно надати переклад документу на державну мову із нотаріальним засвідченням вірності перекладу. АБО оновлену інформацію та документи відповідно пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення (програмних комплексів) в учасника з наданням підтверджуючих документів. 3.2.) Оновлена та/або доповнена довідка у довільній формі, що містить підтвердження наявності фахівців в штаті Учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі залучення), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі: не менше трьох відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури: інженер або експерт з інвентаризації нерухомого майна; 3.3.) Оновлені та/або додаткові чинні на момент розкриття тендерних пропозицій кваліфікаційні сертифікати** відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури, зазначених в довідці 3.4) Оновлена та/або доповнена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (договорів) у 2022-2025 роках із зазначенням: найменування та ідентифікаційний код (ЄДРПОУ) контрагента предмету договору, номеру (ів) та дати укладення договору (ів), загальна площа об’єктів, щодо яких виконувалися/надавалися роботи/послуги, право власності контрагента на об’єкти, щодо яких виконувалися/надавалися роботи/послуги контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір або сукупність договорів, укладений(і) з суб’єктами державної або комунальної форми власності, за умовами якого(их) окремо або сукупно виконано/надано наступний сумарний об’єм робіт/послуг (два критерія) у 2022-2025 роках: - з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, якими Замовник володіє в частках у праві спільної власності з іншими співвласниками/користувачами, з наданням висновків щодо технічної можливості поділу/визначення частки/виділу/об’єднання об’єкту та довідок щодо технічних показників об’єкту. Загальний обсяг наданих послуг/виконаних робіт за таким(и) договором(ми) повинен становити не менше 180 000,00 м2. ТА - з інвентаризації об’єктів нерухомого майна, якими Замовник володіє/використовує одноосібно (частка у праві власності – 1/1). Загальний обсяг наданих послуг/виконаних робіт за таким(и) договором(ми) повинен становити не менше 180000,00 м2. Обов’язковим є надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) ПО ДВОХ КРИТЕРІЯХ особливостей виконання/надання робіт/послуг. 3.5.) оновлені та/або додаткові документи: документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів): - копії аналогічного(них) договору(ів)**, зазначених у довідці, в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору(ів) (Технічне завдання тощо), - копії документу(ів)**, що в сукупності підтверджує(ють) виконання/часткове виконання аналогічного(их) договору(ів) загальним обсягом 180 000 м2 по кожному критерію (акт приймання-передачі наданих послуг/робіт або іншій, аналогічний за змістом документ). 3.6.) довідка у довільній формі від субпідрядника Товариство з обмеженою відповідальністю «АРХІТЕКТУРНО- БУДІВЕЛЬНЕ ЕКСПЕРТНЕ БЮРО» про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей ** Якщо документи що підтверджують інформацію, зазначену в оновленій (их) та або доповненій(их) довідці(ках), вже наявні у складі тендерної пропозиції учасника, повторне завантаження таких документів не вимагається. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.