Закупівлю оголошено - 29-05-2025, 14:33. Дата останніх змін - 26-06-2025, 16:39

Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області

Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області... Державна закупівля - UA-2025-05-29-007716-a Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області від замовника Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС) від 5/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-29-007716-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-12-012931-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 14:33
по 04-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 14:33
по 07-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-06-2025, 15:53
по 09-06-2025, 16:16

Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1523177
1 523 177 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 615,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
ЄДРПОУ:44057192 Досьє YouControl
Контактна особа:Осєтрова Світлана Олександрівна
Телефон:+380997820818
E-mail:poltava.dfsaho@tax.gov.ua
Місцезнаходження:
36000, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул. Європейська, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з комплексного обслуго ...
1 523 177 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-06-2025, 15:53
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області

1
послуга
36004 Україна Полтавська область міста і селища об'єкти інфраструктури Головного управління ДПС у Полтавській області
по 31-10-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-06-2025 по 17-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 421 517,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 421 517,12 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-06-2025, 09:42
Період подачі оскарження:
по 19-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-06-25, 11:57:00
24

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гріффін Сервіс» (ЄДРПОУ- 38748221) (далі – Учасник) в процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-29-007716-a) по предмету закупівлі «Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області» (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)» на очікувану вартість закупівлі в сумі 1 523 177,00 грн були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі тендерної документації вимагалось надати: «Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів,або копії трудових угод. Загальна кількість працівників, необхідних для Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників), а саме: наявність не менше 2-х працівників на повний робочий день для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки; наявність не менше 3 працівників на повний робочий день на посаду слюсара-сантехніка;- наявність не менше 5 працівників на повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 8 працівників на не повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 19 чоловік на повний робочий день для посад прибиральників службових приміщень;наявність не менше 10 чоловік на не повний робочий день на посади прибиральників службових приміщень». На дану вимогу Учасник завантажив в складі тендерної пропозиції довідку з таблицею згідно форми зазначеної в додатку 1.2. Тендерної документації за підписом уповноваженої особи, але за відсутністю будь якої інформації в таблиці про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, а також, в складі тендерної пропозиції Учасник не завантажив всі інші підтверджуючі документи згідно вимог цього пункту. - в пункті 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «На підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів, а саме: або копії дипломів про освіту; або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно - технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. - в пункті 2.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору». На дану вимогу учасник надав довідку згідно форми зазначеної в додатку 1.1. до Тендерної Документації, але не зазначив жодної інформації щодо виконання щонайменше одного аналогічного договору. - в пункті 2.2. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника вимагалось в складі Тендерної пропозиції надати: «На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 4 Додатку 3 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасник надав витяг ПДВ в якому зазначена інформація про платника податку на додану вартість з назвою Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», а не по Учаснику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завантажити довідку згідно вимог зазначених в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка вимагається згідно таблиці зазначеної в додатку 1.2. до Тендерної документації. 2. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових угод. 3. Надати копії дипломів про освіту, або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. 4. Завантажити інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору. 5. На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього;копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі. 6. Завантажити копію(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації. 7. Завантажити копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-06-25, 11:57:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-29-007716-a-a1
Номер договору:
114
Дата підписання договору:
25-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-07-2025 по 31-12-2025
1 421 517,12 UAH
Ціна договору
1 184 597,60 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 421 517,12 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 421 517,12 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-06-2025, 16:41:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
1.0_Протокол та наказ_про призначення_зміна назви.pdf, Підтвердження трудових або цивільно-правові відносини з працівниками
Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівл
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору
Доказ:
Документ
1.0_Протокол та наказ_про призначення_зміна назви.pdf, Аналогічний договір з додатками,і підтвердними документами

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БИКОДЬОРОВ ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 476 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 476 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
05-06-2025, 12:23:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників
Доказ:
Документ
Електробезпека.pdf, Загальна кількість працівників
Доказ:
Документ
Накази працівникі 2.pdf, Підтвердження трудових або цивільно-правові відносини з працівниками
Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівл
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору
Доказ:
Документ
Договір ДПС Хмельницький.pdf, Аналогічний договір з додатками,і підтвердними документами

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-05-2025, 14:33:24
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:57:44
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:50:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:50:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:50:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:50:26
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 11:50:26
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-05-2025, 14:29:04

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Загальна кількість працівників , На підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів, а саме: - або копії дипломів про освіту; - або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників
                      Документ
                      Підтвердження трудових або цивільно-правові відносини з працівниками , На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: - копії трудових книжок, - або копії наказів про прийняття на роботу, - або копії цивільно-правових договорів, -або копії трудових угод
                      Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівл
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі
                      Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівл
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Дата архівування: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі
                      Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Дата архівування: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Загальна кількість працівників , На підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів, а саме: - або копії дипломів про освіту; - або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників
                      Документ
                      Підтвердження трудових або цивільно-правові відносини з працівниками , На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: - копії трудових книжок, - або копії наказів про прийняття на роботу, - або копії цивільно-правових договорів, -або копії трудових угод
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: - копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; - копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі
                      Документ
                      Аналогічний договір з додатками,і підтвердними документами , копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; - копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі
                      Документ
                      Відгук , Копія(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації.Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації.
                      Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-05-2025, 14:29:00
                      Дата архівування: 02-06-2025, 11:50:24
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка , На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: - копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; - копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі
                      Документ
                      Аналогічний договір з додатками,і підтвердними документами , копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; - копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі
                      Документ
                      Відгук , Копія(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації.Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ