Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 523 177 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 615,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС) |
| ЄДРПОУ: | 44057192 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Осєтрова Світлана Олександрівна |
| Телефон: | +380997820818 |
| E-mail: | poltava.dfsaho@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул. Європейська, 4 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гріффін Сервіс» (ЄДРПОУ- 38748221) (далі – Учасник) в процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-29-007716-a) по предмету закупівлі «Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області» (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)» на очікувану вартість закупівлі в сумі 1 523 177,00 грн були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі тендерної документації вимагалось надати: «Довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.2 до Тендерної документації, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів,або копії трудових угод. Загальна кількість працівників, необхідних для Загальна кількість працівників, необхідних для забезпечення комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області – не менше 47 працівників), а саме: наявність не менше 2-х працівників на повний робочий день для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки; наявність не менше 3 працівників на повний робочий день на посаду слюсара-сантехніка;- наявність не менше 5 працівників на повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 8 працівників на не повний робочий день для посад прибиральників прилеглих територій;наявність не менше 19 чоловік на повний робочий день для посад прибиральників службових приміщень;наявність не менше 10 чоловік на не повний робочий день на посади прибиральників службових приміщень». На дану вимогу Учасник завантажив в складі тендерної пропозиції довідку з таблицею згідно форми зазначеної в додатку 1.2. Тендерної документації за підписом уповноваженої особи, але за відсутністю будь якої інформації в таблиці про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, а також, в складі тендерної пропозиції Учасник не завантажив всі інші підтверджуючі документи згідно вимог цього пункту. - в пункті 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «На підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки учасник повинен надати копії відповідних підтверджуючих документів, а саме: або копії дипломів про освіту; або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують підтвердження кваліфікації працівників для посади адміністративно - технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. - в пункті 2.1. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору». На дану вимогу учасник надав довідку згідно форми зазначеної в додатку 1.1. до Тендерної Документації, але не зазначив жодної інформації щодо виконання щонайменше одного аналогічного договору. - в пункті 2.2. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника вимагалось в складі Тендерної пропозиції надати: «На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього; копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 2.3. Додатку 1 Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації». На дану вимогу Учасник не надав жодного підтверджуючого документу. - в пункті 4 Додатку 3 до Тендерної документації від Учасника в складі Тендерної пропозиції вимагалось надати «Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування учасника та ставку податку». На дану вимогу в складі тендерної пропозиції Учасник надав витяг ПДВ в якому зазначена інформація про платника податку на додану вартість з назвою Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», а не по Учаснику. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завантажити довідку згідно вимог зазначених в пункті 1.1. Додатку 1 Тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка вимагається згідно таблиці зазначеної в додатку 1.2. до Тендерної документації. 2. На підтвердження інформації, вказаної у довідці додатку 1.2. Тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівниками, а саме: копії трудових книжок,або копії наказів про прийняття на роботу, або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових угод. 3. Надати копії дипломів про освіту, або копії посвідчень та відповідних протоколів про навчання працівників для посади адміністративно-технічних працівників, що мають ІV групу з електробезпеки. 4. Завантажити інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору. 5. На підтвердження інформації вказаної в довідці згідно додатку 1.1. Тендерної документації учасник повинен надати: копію аналогічного договору(ів), який зазначений у довідці з усіма додатками до нього;копії документів (згідно умовами договору(ів)), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору(ів) в повному обсязі. 6. Завантажити копію(ї) відгуку(ів) від Замовників із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) у довідці, яка надається на вимогу п.2.1 згідно додатку 1.1. Тендерної документації. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників після фактичного виконання усіх зобов’язань з боку учасника та надані за усіма договорами, вказаними у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Додатку 1.1. Тендерної документації. 7. Завантажити копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційний лист, в кому буде відображено інформацію про систему оподаткування Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.