Закупівлю оголошено - 10-03-2025, 13:14. Дата останніх змін - 01-05-2025, 10:37

Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24

Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24... Державна закупівля - UA-2025-03-10-006534-a Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24 від замовника МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ від 3/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-10-006534-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-10-002294-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 13:14
по 19-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 13:14
по 22-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-03-2025, 14:37
по 31-03-2025, 15:00

Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2950000
2 950 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 750 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:88 500 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:37471967 Досьє YouControl
Сайт:http://minagro.gov.ua
Контактна особа:Віталій БУДЧЕНКО
Телефон:+380443630863
E-mail:v.budchenko@minagro.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційні та інші послуги ...
2 950 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-03-2025, 14:37
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем електропостачання, електричних та телекомунікаційних мереж, електричних установок, приладів та електротехнічного обладнання

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування теплового пункту

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем централізованого водопостачання та водовідведення

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування системи кондиціювання повітря

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту конструктивних елементів та елементів зовнішнього упорядження будинку, утримання в працездатному стані внутрішньо будинкових систем електропостачання, теплопостачання, кондиціювання повітря, гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, зливової каналізації, і електричних та телекомунікаційних мереж, електричних установок, приладів та електротехнічного обладнання

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання приміщень будинку та прилеглої території

1
послуга
01001 Україна місто Київ вулиця Хрещатик, будинок 24
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 17-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
2 919 998,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 919 998,94 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-04-2025, 13:47
Період подачі оскарження:
по 21-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-04-25, 14:07:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «Клінінг-Про», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які полягають в наступному. Так, відповідно до вимог частин третьої, п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В додатку 4 до тендерної документації, згідно з положеннями абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), визначений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також встановлені відповідні вимоги до їх складання і оформлення. Зокрема, відповідно до підпунктів 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену за встановленою в тендерній документації формою, яка містить інформацію про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації, та будуть залучені для надання послуг. У довідці повинна бути зазначена інформація: 1) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які пройшли відповідне навчання/інструктаж, та будуть залучені для організації цілодобового чергування: - електромонтера з ремонту та обслуговування електрогенераторної установки напругою понад 1000 В; - електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електроустановок споживачів напругою до/понад 1000 В; - слюсаря-сантехніка; 2) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для прибирання приміщень адміністративної будівлі та прилеглої до неї території; 3) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для виконання вантажно-розвантажувальних робіт протягом робочого дня; 2.2. Документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, договір цивільно-правового характеру тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових та/або цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці, що надається згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. В свою чергу, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник ПП «Клінінг-Про» у складі тендерної пропозиції надав: довідку щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р., складену за встановленою в тендерній документації формою, з інформацією про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання учасником ПП «Клінінг-Про» послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації (електронний файл «2 Довідка працівники» у форматі розширенням даних *.pdf, а також підписаний кваліфікованим електронним підписом у форматі розширенням даних *.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції); документи (30 наказів встановленої форми про прийняття на роботу працівників), що підтверджують наявність в учасника ПП «Клінінг-Про» трудових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р. (електронний файл «2.1 Накази працівників» у форматі розширенням даних *.pdf, а також підписаний кваліфікованим електронним підписом у форматі розширенням даних *.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації, зазначеній у довідці щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р, про його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до вимог, встановлених підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Водночас, вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-04-25, 14:07:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-10-006534-a-a1
Номер договору:
55-2025
Дата підписання договору:
30-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 30-04-2025 по 31-12-2025
2 919 998,94 UAH
Ціна договору
2 433 332,45 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 29-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Промислова буд.4/7,офіс 8, 01013, Іванова Ірина Валентинівна
Остаточна пропозиція:
2 767 098 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 767 098 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 15-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 08-04-25, 23:57:57
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, зокрема з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході розгляду тендерної пропозиції, поданої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, постала необхідність вжити додаткових заходів (у тому числі тих, що визначені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель), для отримання підтвердження інформації, зазначеної в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, а також здійснення додаткової перевірки документів тендерної пропозиції, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам згідно із законодавством, що є аргументованою підставою для продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-25, 22:20:54
24

Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, визначеним в додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до вимог частин третьої, п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Положеннями додатку 4 до тендерної документації, згідно з положеннями абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель визначений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також встановлені відповідні вимоги до їх складання і оформлення. 1. Відповідно до підпунктів 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену за встановленою в тендерній документації формою, яка містить інформацію про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації, та будуть залучені для надання послуг. У довідці повинна бути зазначена інформація: 1) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які пройшли відповідне навчання/інструктаж, та будуть залучені для організації цілодобового чергування: - електромонтера з ремонту та обслуговування електрогенераторної установки напругою понад 1000 В; - електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електроустановок споживачів напругою до/понад 1000 В; - слюсаря-сантехніка; 2) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для прибирання приміщень адміністративної будівлі та прилеглої до неї території; 3) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для виконання вантажно-розвантажувальних робіт протягом робочого дня 2.2. Документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, договір цивільно-правового характеру тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових та/або цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці, що надається згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» надані: - Довідка № 22/04 від 21.03.2025 року, складена за встановленою в тендерній документації формою, з інформацією про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації (електронний архів файлів *.zip «05. Довідка про працівників» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції); - Документи (15 витягів з наказу/наказів встановленої форми про прийняття на роботу прибиральників службових приміщень, 2 договори про надання послуг двірника, 2 договори про надання послуг вантажника, а також 9 витягів з наказу/наказів встановленої форми про прийняття співвиконавцем ТОВ «ІНВАЙТ», якого буде залучено під час надання послуг в обсязі не менше 20 % вартості договору про закупівлю, на роботу інженера з організації експлуатації та ремонту, 4-х слюсарів-сантехніків та 4-х електромонтерів з ремонту і обслуговування устаткування), що підтверджують наявність в учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» трудових та цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці від 21.03.2025 № 22/04 (електронний файл «06. Документи на працівників» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації, зазначеній у Довідці № 22/04 від 21.03.2025 року, про його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до вимог, встановлених підпунктами 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до підпунктів підпунктів 3.1 – 3.2 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Договір (договори) у повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, предметом (змістом) якого (яких) є надання учасником експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території, та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. 3.2. Первинні документи, які підтверджують виконання учасником у повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що надається (надаються) згідно з вимогами підпункту 3.1 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі документів тендерної пропозиції надані: - Договір № 10-К від 01.01.2025 року відповідно до якого учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» повинен надати ТОВ «ІВС І КО» послуги з обслуговування адміністративних приміщень (ДК 021:2015-70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані)), а також Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 50 від 31 січня 2025 року, який свідчить про приймання ТОВ «ІВС І КО» наданих послуг за договором № 10-К від 01.01.2025 року (електронний файл «07. Документи на аналогічний» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції) Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації зазначеній у Договорі № 10-К від 01.01.2025 року та в документах про відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», відповідно до вимог, встановлених підпунктами 3.1 – 3.2 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації. Вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 22:20:54

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 767 098 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 767 098 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю такого суб’єкта господарювання: • повне найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВАЙТ»; • місцезнаходження: Україна, 01133, місто Київ, б.Лесі Українки, будинок 26; • код за ЄДРПОУ: 37701437; • керівник- директор Давидович Тетяна Іванівна;
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 16:54:27
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
БГ.rar, забезпечення тендерної пропозиції , забезпечення тендерної пропозиції
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Внесення переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до умов, визначених частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Доказ:
Документ
05. Довідка про працівників.pdf.asice.zip, Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Доказ:
Документ
07. Документи на аналогічний.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 919 998,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 919 998,94 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 14:01:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Внесення переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до умов, визначених частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Форма забезпечення:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-03-2025, 13:14:43
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 22:23:29
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 13:14:09
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-03-2025, 13:14:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 13:14:09
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-03-2025, 13:14:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 22:22:52
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 22:22:53
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 13:14:09
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 13:14:09
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:17-03-2025, 22:22:51
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Під час подання тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції шляхом його розміщення в електронній системі закупівель у вигляді такого забезпечення, як гарантія (банківська), та надає у складі тендерної пропозиції підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до частини другої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції надається згідно з Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 року за № 41/10321, відповідно до вимог та за формою, затверджених наказом Міністерства економіки України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897. Розміщене в електронній системі закупівель забезпечення тендерної пропозиції, що надається банком – нерезидентом України, оформлюється та видається відповідно до правил про операції за гарантіями, встановлені законодавством країни, в якій зареєстрований банк – нерезидент України.0
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Внесення переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до умов, визначених частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Внесення переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді завдатку, розміром 3 % вартості договору про закупівлю. Реквізити Замовника для зарахування забезпезпечення виконання договору про закупівлю визначені частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
                      Форма забезпечення
                      Іншій формі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до умов, визначених частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до умов, визначених частиною шостою розділу 6 «Результати проведення відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      3
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток, оформлений відповідно до законодавства. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % вартості договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Завдаток оформлюється в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України. 2. Завдатком є грошова сума у розмірі 3 % вартості договору про закупівлю, що видається замовнику переможцем процедури закупівлі у рахунок належних з нього за договором про закупівлю платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання. 3. Усі витрати, що пов’язані з оформленням та наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника – переможця торгів. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) учасником умов договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом та умовами тендерної документації, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
                      1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 22:22:54
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Дата архівування: 17-03-2025, 22:22:54
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) (у разі їх (його) встановлення) відповідно до статті 16 Закону, а саме: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 10-03-2025, 13:14:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ