Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 950 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 88 500 UAH |
| Замовник: | МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 37471967 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://minagro.gov.ua |
| Контактна особа: | Віталій БУДЧЕНКО |
| Телефон: | +380443630863 |
| E-mail: | v.budchenko@minagro.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ПП «Клінінг-Про», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які полягають в наступному. Так, відповідно до вимог частин третьої, п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В додатку 4 до тендерної документації, згідно з положеннями абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), визначений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також встановлені відповідні вимоги до їх складання і оформлення. Зокрема, відповідно до підпунктів 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену за встановленою в тендерній документації формою, яка містить інформацію про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації, та будуть залучені для надання послуг. У довідці повинна бути зазначена інформація: 1) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які пройшли відповідне навчання/інструктаж, та будуть залучені для організації цілодобового чергування: - електромонтера з ремонту та обслуговування електрогенераторної установки напругою понад 1000 В; - електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електроустановок споживачів напругою до/понад 1000 В; - слюсаря-сантехніка; 2) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для прибирання приміщень адміністративної будівлі та прилеглої до неї території; 3) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для виконання вантажно-розвантажувальних робіт протягом робочого дня; 2.2. Документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, договір цивільно-правового характеру тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових та/або цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці, що надається згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. В свою чергу, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник ПП «Клінінг-Про» у складі тендерної пропозиції надав: довідку щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р., складену за встановленою в тендерній документації формою, з інформацією про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання учасником ПП «Клінінг-Про» послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації (електронний файл «2 Довідка працівники» у форматі розширенням даних *.pdf, а також підписаний кваліфікованим електронним підписом у форматі розширенням даних *.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції); документи (30 наказів встановленої форми про прийняття на роботу працівників), що підтверджують наявність в учасника ПП «Клінінг-Про» трудових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р. (електронний файл «2.1 Накази працівників» у форматі розширенням даних *.pdf, а також підписаний кваліфікованим електронним підписом у форматі розширенням даних *.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації, зазначеній у довідці щодо наявності працівників вих.№ 02/03 від 17.03.2025 р, про його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до вимог, встановлених підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Водночас, вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, зокрема з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході розгляду тендерної пропозиції, поданої з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, постала необхідність вжити додаткових заходів (у тому числі тих, що визначені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель), для отримання підтвердження інформації, зазначеної в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, а також здійснення додаткової перевірки документів тендерної пропозиції, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону і вимогам згідно із законодавством, що є аргументованою підставою для продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР», щодо її відповідності вимогам тендерної документації, всебічного вивчення наданої інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Уповноваженою особою були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, визначеним в додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до вимог частин третьої, п'ятої розділу 3 тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Положеннями додатку 4 до тендерної документації, згідно з положеннями абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель визначений Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а також встановлені відповідні вимоги до їх складання і оформлення. 1. Відповідно до підпунктів 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку, складену за встановленою в тендерній документації формою, яка містить інформацію про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації, та будуть залучені для надання послуг. У довідці повинна бути зазначена інформація: 1) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які пройшли відповідне навчання/інструктаж, та будуть залучені для організації цілодобового чергування: - електромонтера з ремонту та обслуговування електрогенераторної установки напругою понад 1000 В; - електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електроустановок споживачів напругою до/понад 1000 В; - слюсаря-сантехніка; 2) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для прибирання приміщень адміністративної будівлі та прилеглої до неї території; 3) про наявність достатньої кількості працівників відповідних професій (спеціальностей), які будуть залучені для виконання вантажно-розвантажувальних робіт протягом робочого дня 2.2. Документи (наприклад окремі сторінки трудової книжки з відомостями про працевлаштування, наказ про прийняття на роботу, трудова угода, договір цивільно-правового характеру тощо), що підтверджують наявність в учасника трудових та/або цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці, що надається згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» надані: - Довідка № 22/04 від 21.03.2025 року, складена за встановленою в тендерній документації формою, з інформацією про кількісний склад та рівень професійної підготовки працівників за професіями (спеціальностями), необхідними для надання учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» послуг, визначених в додатку 2 до тендерної документації (електронний архів файлів *.zip «05. Довідка про працівників» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції); - Документи (15 витягів з наказу/наказів встановленої форми про прийняття на роботу прибиральників службових приміщень, 2 договори про надання послуг двірника, 2 договори про надання послуг вантажника, а також 9 витягів з наказу/наказів встановленої форми про прийняття співвиконавцем ТОВ «ІНВАЙТ», якого буде залучено під час надання послуг в обсязі не менше 20 % вартості договору про закупівлю, на роботу інженера з організації експлуатації та ремонту, 4-х слюсарів-сантехніків та 4-х електромонтерів з ремонту і обслуговування устаткування), що підтверджують наявність в учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» трудових та цивільно-правових відносин із працівниками, відомості про яких зазначені в довідці від 21.03.2025 № 22/04 (електронний файл «06. Документи на працівників» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації, зазначеній у Довідці № 22/04 від 21.03.2025 року, про його відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відповідно до вимог, встановлених підпунктами 2.1 – 2.2 пункту 2 додатку 4 до тендерної документації. Вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Відповідно до підпунктів підпунктів 3.1 – 3.2 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Договір (договори) у повному обсязі з усіма додатками, які є його (їх) невід’ємними частинами, предметом (змістом) якого (яких) є надання учасником експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території, та/або інформація про ID-номер закупівлі (у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-x) у випадку, якщо інформація про укладення відповідного договору (договорів) про надання аналогічних за предметом закупівлі послуг розміщена в електронній системі закупівель. 3.2. Первинні документи, які підтверджують виконання учасником у повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що надається (надаються) згідно з вимогами підпункту 3.1 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі документів тендерної пропозиції надані: - Договір № 10-К від 01.01.2025 року відповідно до якого учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» повинен надати ТОВ «ІВС І КО» послуги з обслуговування адміністративних приміщень (ДК 021:2015-70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані)), а також Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 50 від 31 січня 2025 року, який свідчить про приймання ТОВ «ІВС І КО» наданих послуг за договором № 10-К від 01.01.2025 року (електронний файл «07. Документи на аналогічний» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний кваліфікованим електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції) Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в інформації зазначеній у Договорі № 10-К від 01.01.2025 року та в документах про відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», відповідно до вимог, встановлених підпунктами 3.1 – 3.2 пункту 3 додатку 4 до тендерної документації. Вказані невідповідності згідно з положеннями частини дев’ятої статті 26 Закону можуть бути усунуті учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів про відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.