Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 744 017,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 720,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС) |
| ЄДРПОУ: | 44057192 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Осєтрова Світлана Олександрівна |
| Телефон: | +380997820818 |
| E-mail: | sizonenkosvetlana.98@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул. Європейська, 4 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця Бикодьорова Олега Анатолійовича в процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі - № UA-2025-02-13-013561-a) по предмету закупівлі «Послуги з комплексного обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Полтавській області» (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)» на очікувану вартість закупівлі в сумі 1 744 017,72 грн з ПДВ були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - в пункті 2.1. Додатку 1 Тендерної документації від учасника вимагалось надати: «Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору згідно додатку 1.1 до Тендерної Документації, яка має містити інформацію про виконання договору аналогічного договору» на дану вимогу учасник надав довідку згідно форми зазначеної в додатку 1.1. до Тендерної Документації, але не вказав ID номер закупівлі за якою укладений аналогічний договір. - в додатку 2 Тендерної документації від учасника вимагалось надати підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, на підтвердження даної вимоги учасник надав довідку із зазначенням, що такі вимоги відсутні, але не дотримався форми зазначеної в додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Завантажити довідку згідно вимог зазначених в пункті 2.1. Додатку 1 Тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка вимагається згідно таблиці зазначеної в додатку 1.2. до Тендерної документації. 2.Завантажити довідку з підтвердженням відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей згідно форми зазначеної в додатку 2 Тендерної документації (з переліченням відсутності усіх підстав, які там зазначені та за підписом уповноваженої особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.