Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 12:08. Дата останніх змін - 31-01-2025, 12:08

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 42)

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані за адресою: ... Державна закупівля - UA-2025-01-31-005856-a Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 42) від замовника Міністерство молоді та спорту України від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-31-005856-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-24-007857-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 12:08
по 05-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 12:08
по 08-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4100000
4 100 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:20 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:123 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Міністерство молоді та спорту України
ЄДРПОУ:38649881 Досьє YouControl
Контактна особа:Меньшикова Ольга Володимирівна
Телефон:380442896676
E-mail:menshikova@mms.gov.ua
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 42
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з комплексного обслуго ...
4 100 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані

10
місяць
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 12:08:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 12:08:11
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 12:08:11
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3%: 123000,00 грн. Реквізити замовника (бенефіціара): повна назва: Міністерство молоді та спорту України скорочена назва: Мінмолодьспорт ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38649881 юридична адреса: вул. Еспланадна 42, м. Київ, 01601; платіжні реквізити замовника (бенефіціара): UA678201720355149002001086633, у Державній казначейській службі України, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються замовником. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              70
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити замовника: повна назва: Міністерство молоді та спорту України скорочена назва: Мінмолодьспорт ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 38649881 юридична адреса: вул. Еспланадна 42, м. Київ, 01601; платіжні реквізити замовника: UA678201720355149002001086633, у Державній казначейській службі України, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014 Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, 1. Наявність у Учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану уповноваженим органом, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, Верхолазні роботи, Промисловий альпінізм, Зварювальні роботи, Газополум’яні роботи, Наплавочні роботи, Паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, Обслуговування акумуляторних батарей промислового призначення, Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Ремонт димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, 2. На підтвердження інформації про наявність власних підлогомийних машин та пилосмоків надати видаткові накладні. На підтвердження інформації про наявність залучених одиниць техніки надається договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); листи-згоди із зазначенням предмету цієї закупівлі на використання техніки та завірені видаткові накладні від власника техніки. При цьому, якщо орендодавець або інші особи, які є стороною наданого Учасником договору на право користування технікою, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. 3. договір на вивезення твердих побутових відходів, що діє протягом всього строку надання послуг по даній закупівлі 4. договір з організацією яка здійснює послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), калібрування, визначення метрологічних характеристик та технічного обслуговування (манометрів), що діє протягом всього строку надання послуг по даній закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність працівників, які мають необхідний досвід для надання послуг, зокрема: - прибиральників службових приміщень (не менше 10 осіб); - столярів (не менше 1 особи); - інженера-енергетика (не менше 1 особи); -електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування , що мають групу допуску з електробезпеки не нижче ІV групи ( не менше 2 осіб); - інженера з організації експлуатації та ремонту (не менше 1 особи); - слюсарів-сантехніків (не менше 1 особи); - інженера телекомунікацій (не менше 1 особи); - робітників з благоустрою (не менше 1 особи); - малярів (не менше 1 особи); - адміністратор (здійснює управління та контроль якості виконання робіт персоналом та підтримує зв’язок із замовником) (не менше 1 особи). На підтвердження наданої інформації надати документи: - витяг з штатного розпису учасника, засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи, який свідчить про наявність необхідної кількості працівників, - копії трудових книжок (1 сторінка та сторінка з інформацією про працевлаштування у Учасника/субпідрядника), або наказ / витяг з наказу про призначення на посаду, або трудові угоди, або цивільно-правові угоди, які підтверджують наявність в учасника/субпідрядника правовідносин із особами для надання послуг; - для електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування надати документ (посвідчення), що підтверджує наявність ІV групи з електробезпеки до та понад 1000 В. (Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів – далі ПТЕЕС) (правил улаштування електроустановок – далі ПУЕ), (Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів - далі ПБЕЕС) та (Правила експлуатації електрозахисних засобів - далі ПЕЕЗ) - документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, копія диплому, копія документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником; - слюсаря-сантехніка, документи які підтверджують отримання кваліфікацію за професією слюсар-сантехнік, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00- 1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, - документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.69-13. Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок, документ (посвідчення), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань: Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правил користування тепловою енергією; Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду; - інженера телекомунікацій, надати диплом інженера електрозв’язку або інженера телекомунікаційного зв’язку, копія документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником На особу яка буде здійснювати обслуговування мереж водопостачання та водовідведення надати посвідчення та протоколи/(витяг з протоколу) НПАОП 0.00-1.16-96 на ручне дугове зварювання зовнішніх мереж водопостачання і каналізації, теплових мереж із сталей групи W01 та НПАОП 0.00-1.16-96 на ручне дугове зварювання при виготовленні та монтажі металевих конструкцій будівель та споруд із сталей групи W01, та надати документ про освіту за цим напрямом, копія документу, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з працівником. На робітника з благоустрою надати: -Документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство; - Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу за професією садівник; - Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу про проходження навчання з Охорони праці. - Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу про проходження навчання НПАОП 20.0-1.02-05 Правила охорони праці в деревообробній промисловості -Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу про проходження навчання НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. - Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу про проходження навчання НПАОП 02.0-7.01-23 Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями - Копії посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу про проходження навчання НПАОП 02.0-1.08-95 Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України. -Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання пожежної безпеки, -Копію документу, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з працівником. На особу учасника відповідальну за охорону праці на підприємстві надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, копію документу, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з працівником На особу відповідальну за обслуговування турнікетів та шлагбаумів надати протокол/витяг з протоколу та посвідчення, що підтверджують навчання за напрямом «Налагоджувальник КВП та автоматики» копію документу, що підтверджує трудові або цивільно-правові відносини з працівником - маляра - надати копію диплому підтверджуючого кваліфікацію маляра, копія документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини з працівником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання), приміщень в адмінбудинку та прибудинкової території в належному стані
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка за формою відповідно до Додатку № 1.1, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) з інформацією щодо виконання код ДК 021:2015 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах договору(ів) про надання послуг з утримання приміщень не менше 8000 кв.м та прибудинкової території, з зазначенням Переліку послуг, що надавались за договором(ами), а саме надання послуг з утримання приміщень та прибудинкової території, за яким надавались послуги прибирання, обслуговування систем водопостачання та водовідведення, обслуговування систем електропостачання, обслуговування систем вентиляції та кондиціонування, столярних та малярних послуг, обслуговування турнікетів, повірка манометрів, вивіз сміття, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт. Разом з довідкою учасник надає копії аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатковими угодами, що підтверджують досвід виконання аналогічного(их) (ів). Для підтвердження інформації виконання аналогічного(их) договору(ів) зазначених у довідці, Учасник надає копії документів, що підтверджують факт виконання даного(их) договору(ів) надані за період не менше ніж за 6 (шість) місяців з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору(ів), та копії всіх документів (у тому числі копії актів виконаних послуг, копії документів, що підтверджують факт оплати за надані послуги). Також, до розгляду приймаються копії незавершеного(их) (на момент подачі Учасником тендерної пропозиції) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатковими угодами, копії актів виконаних послуг (частково або поетапно), копії документів, що підтверджують факт оплати за надані послуги). Усі копії зазначених документів мають бути надані за період, що підтверджують надання послуг не менше ніж протягом 6 (шести) місяців.
              Статус: Активна
              Дата створення: 31-01-2025, 12:07:53
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ