Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 08:58. Дата останніх змін - 15-01-2025, 09:08

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області... Державна закупівля - UA-2025-01-15-000542-a Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області від замовника Головне управління ДПС у Житомирській області від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-15-000542-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-021290-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 08:58
по 20-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 08:58
по 23-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4083604.8
4 083 604,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:40 836,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у Житомирській області
ЄДРПОУ:44096781 Досьє YouControl
Контактна особа:Вінель Тетяна Юріївна
Телефон:+380679689382
E-mail:zt.upr11@tax.gov.ua
Місцезнаходження:
10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з експлуатації та утри ...
4 083 604,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

1
послуга
10000 Україна Житомирська область відповідно до документації Адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 09:07:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 100 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Детальніша інформація в пунктах 2,3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  6
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Довідка про наявність працівників (електрик – не менше 1, слюсар-сантехник – не менше 1, столяр – не менше 1, прибиральників службових приміщень та двірників/прибиральників територій – не менше 13, комендант об’єкту – не менше 1) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: 1) ПІП працівників; 2) Посада 3) Стаж роботи на посаді 4) РНОКПП
                  Документ
                  , Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
                  Документ
                  , На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору.
                  Документ
                  , На працівників учасника, які залучені за цивільно-правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору, термін дії яких повинен відповідати терміну надання послуг.
                  Документ
                  , На підтвердження проходження навчання електриком(ами), (зазначеним(и) в довідці) надаються наступні документи (сканкопії): посвідчення та протоколи (витяг з протоколу), не нижче 3 групи, відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП40.1-1.21-98), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, посвідчення та протоколи//(витяг з протоколу) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.71-13*
                  Документ
                  , На підтвердження, проходження навчання слюсарем-сантехніком (зазначеним в довідці) надаються документи (сканкопії) документів, що підтверджують кваліфікацію працівника(ів), копії посвідчень та відповідних протоколів/ витяг з протоколів про навчання за професією, розряд не менше 3-го.
                  Документ
                  , На підтвердження, проходження навчання столяром (зазначеним в довідці) надаються документи (сканкопії) документів, що підтверджують кваліфікацію працівника(ів), копії посвідчень та відповідних протоколів/ витяг з протоколів про навчання за професією, розряд не менше 4-го.
                  Документ
                  , У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації - за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Договір, за яким учасник надавав послуги з комплексного обслуговування адмінбудівель і прибудинкових територій (в тому числі прибирання приміщень).
                  Документ
                  , Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір надається у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що є невід’ємною частиною договору )
                  Документ
                  , Документ/и на підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці*. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. *Документ/и що підтверджують виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі є акт/и виконаних робіт (наданих послуг)
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ