Закупівлю оголошено - 15-01-2025, 08:58. Дата останніх змін - 30-01-2025, 11:26

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області... Державна закупівля - UA-2025-01-15-000542-a Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області від замовника Головне управління ДПС у Житомирській області від 1/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-15-000542-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-021290-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 08:58
по 20-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-01-2025, 08:58
по 23-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4083604.8
4 083 604,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:40 836,05 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у Житомирській області
ЄДРПОУ:44096781 Досьє YouControl
Контактна особа:Вінель Тетяна Юріївна
Телефон:+380679689382
E-mail:zt.upr11@tax.gov.ua
Місцезнаходження:
10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з експлуатації та утри ...
4 083 604,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

1
послуга
10000 Україна Житомирська область відповідно до документації Адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області
по 31-12-2025
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-01-2025 по 31-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
3 662 853 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-01-2025, 15:52
Період подачі оскарження:
по 29-01-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-15-000542-a-a1
Номер договору:
4
Дата підписання договору:
30-01-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 30-01-2025 по 31-12-2025
3 662 852,82 UAH
Ціна договору
3 052 377,35 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 662 853 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-01-2025, 13:47:40
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
6
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 09:07:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 08:59:06
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  6
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації , Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Детальніша інформація в пункті 5 розділу 6 тендерної документації
                  3. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 100 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Детальніша інформація в пунктах 2,3 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Довідка про наявність працівників (електрик – не менше 1, слюсар-сантехник – не менше 1, столяр – не менше 1, прибиральників службових приміщень та двірників/прибиральників територій – не менше 13, комендант об’єкту – не менше 1) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: 1) ПІП працівників; 2) Посада 3) Стаж роботи на посаді 4) РНОКПП
                  Документ
                  , Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в довідці), які мають необхідні знання та досвід необхідно надати Завірену копію Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року № 113) за III квартал 2024 року, з відповідною відміткою про отримання державним органом або квитанцією про отримання звіту Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
                  Документ
                  , На підтвердження наявності штатних працівників учасника (зазначених в довідці) необхідно надати копії завірених належним чином наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору.
                  Документ
                  , На працівників учасника, які залучені за цивільно-правовими договорами (угодами), в складі тендерної пропозиції надати копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору, термін дії яких повинен відповідати терміну надання послуг.
                  Документ
                  , На підтвердження проходження навчання електриком(ами), (зазначеним(и) в довідці) надаються наступні документи (сканкопії): посвідчення та протоколи (витяг з протоколу), не нижче 3 групи, відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП40.1-1.21-98), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП40.1-1.07-01), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, посвідчення та протоколи//(витяг з протоколу) відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.71-13*
                  Документ
                  , На підтвердження, проходження навчання слюсарем-сантехніком (зазначеним в довідці) надаються документи (сканкопії) документів, що підтверджують кваліфікацію працівника(ів), копії посвідчень та відповідних протоколів/ витяг з протоколів про навчання за професією, розряд не менше 3-го.
                  Документ
                  , На підтвердження, проходження навчання столяром (зазначеним в довідці) надаються документи (сканкопії) документів, що підтверджують кваліфікацію працівника(ів), копії посвідчень та відповідних протоколів/ витяг з протоколів про навчання за професією, розряд не менше 4-го.
                  Документ
                  , У разі залучення працівників субпідрядника в складі пропозиції надати завірену належним чином копію договору субпідряду, що підтверджує можливість залучення таких осіб Учасником та підтверджуючі документи щодо працевлаштування у субпідрядника працівників (наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника та/або копії завірених належним чином відповідних договорів (угод)) та відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування за останній звітній період. *У разі якщо працівники учасника/субпідрядника/співвиконавця проходили спеціальне навчання або перевірку знань з питань охорони праці безпосередньо на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця тоді в складі тендерної пропозиції надається посвідчення та протокол/ витяг з протоколу про походження навчання всіх членів комісії в навчальному центрі (посвідчення та протокол/ витяг з протоколу членів комісії на підприємстві учасника/ субпідрядника/співвиконавця повинно відповідати напрямку спеціального навчання або перевірки знань, що отримав безпосередньо працівник). Також на підтвердження проходження навчання безпосередньо на підприємстві учасника/субпідрядника/співвиконавця в складі тендерної пропозиції надати навчальний план/ витяг з навчального плану та програму/витяг з програми, які розроблені з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівника і затвердженні наказом (розпорядженням) роботодавця.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-01-2025, 08:59:03
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації - за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Договір, за яким учасник надавав послуги з комплексного обслуговування адмінбудівель і прибудинкових територій (в тому числі прибирання приміщень).
                  Документ
                  , Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір надається у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що є невід’ємною частиною договору )
                  Документ
                  , Документ/и на підтвердження виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці*. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції з інформацією про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. *Документ/и що підтверджують виконання не менше ніж одного аналогічного договору в повному обсязі є акт/и виконаних робіт (наданих послуг)
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ