Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 738 584 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 17 385,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 52 157 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 43115923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каліновський Віталій |
Телефон: | 0444811875 |
E-mail: | kalinavv@customs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до абзацу 9 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі — Закон), «персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Згідно абзацу 7 статті 2 Закону, «обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем». Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону, «згода суб'єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, у тому числі фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича – слюсар-сантехник. Проте лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича.. 2. Відповідно до пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 8.2. пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема на підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник повинен надати копії наказів про призначення працівників або трудових книжок або цивільних-правових договорів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем. (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано довідку від 08.11.2024 № 16/11 про наявність працівників в якій зазначено зокрема інформацію про прибиральника службових приміщень Огребчук Оксану Олександрівну. Проте слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження про трудові відносини з Огребчук Оксаною Олександрівною (копі наказу про призначення або трудової книжки або цивільно-правової угоди). Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - надати підтвердження про трудові відносини з Огребчук Оксаною Олександрівною (копії наказу про призначення або трудової книжки або цивільно-правової угоди).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.