Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 000 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління по роботі з активами Новомосковської міської ради |
ЄДРПОУ: | 45171801 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Тісова |
Телефон: | +380501523691 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковський р-н, місто Новомосковськ,, вул.Українська, будинок 12 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
01.05.2024 року уповноваженій особі стало відомо про скорочення видатків, у зв’язку з тим, що сесією депутатів Новомосковської міської ради не було розглянуто питання про виділення коштів на «Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень в адміністративній будівлі та прибудинкової території за адресою: м.Новомосковськ, вул. Шевченка, буд.7», оскільки запланована на квітень 2024 року сесія депутатів Новомосковської міської ради не відбулася
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
13-05-2024, 00:04
Період оскарження:
з 02-05-2024, 14:41 по 13-05-2024, 00:00
Документи:
1. Вимоги тендерної документації: Відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»розділу 1. «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати: «Довідка за формою Таблиці 1 про наявність транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі». Невідповідність: Учасником надано дану довідку вих. №07 від 09.04.2024 р. з незаповненою інформацією по колонкам «марка, модель або інше» та «Власне/орендоване/інше право користування (Учасник зазначає конкретну інформацію та вказує підставу користування: номер свідоцтва про державну реєстрацію, номер та дату договору оренди/суборенди/інше право користування)». Вимога про усунення: Учаснику необхідно надати інформацію відповідно до вимог п.1 розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, з заповненням всієї необхідної інформації. 2. Вимоги тендерної документації: Відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати: «На підтвердження наявності транспортних засобів, які будуть використані при наданні послуг, Учасник має надати: - для підтвердження наявності власних транспортних засобів, що зазначені в довідці, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. - Якщо транспортні засоби не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу; - сканкопії дійсних та чинних протягом всього строку виконання надання послуг договорів оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг або інший документ, який підтверджує право користування;» Невідповідність: Учасником надано скановану копію договору суборенди транспортного засобу №_156039_ від 02 січня 2023 року. Відповідно до п.6.1. даного Договору, термін дії Договору закінчився 31 грудня 2023 року. Таким чином, даний договір не є чинним та не відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним в п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації. Учасником надано скановану копію договору оренди рухомого майна № 01/06/2019 від 01.06.2019 року. Відповідно до додаткової угоди № 2 від 31.12.2021 року до Договору № 01/06/2019 від 01.06.2019 року, термін дії договору – до 31.12.2023 року. Таким чином, даний договір не є чинним та не відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним в п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації. Учасником надано скановану копію договору оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р. та Додаток 1 до договору оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р. Відповідно до п.3.2. Договору оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р.: «3.2. Факт передачі кожної одиниці Обладнання засвідчується підписанням уповноваженими представниками Сторін Акту прийому-передачі Обладнання в оренду згідно форми, встановленої у Додатку № 1 до цього Договору, який засвідчує дату передачі конкретної одиниці Обладнання Орендарю та інші умови, які Сторони вважать необхідними при підписанні Акту прийому-передачі Обладнання в оренду». Оскільки Договір оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р. та Додаток № 1 до Договору оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р. є непідписаним зі сторони ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС», а також в Додатку № 1 до Договору оренди обладнання № Д/2505 від 05.04.2024р. не вказана дата складання Акту прийому-передачі Обладнання в оренду, договір не є чинним та не відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним в п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації. Вимога про усунення: Учаснику необхідно надати інформацію відповідно до вимог до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності транспортних засобів, які будуть використані при наданні послуг, Учасник має надати: - для підтвердження наявності власних транспортних засобів, що зазначені в довідці, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу. - Якщо транспортні засоби не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу; - сканкопії дійсних та чинних протягом всього строку виконання надання послуг договорів оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг або інший документ, який підтверджує право користування;» 3. Вимоги тендерної документації: Відповідно до п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати: «Довідка за формою Таблиці 2, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність працівників, зокрема: - прибиральник службових приміщень (не менше 2 осіб); - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (не менше 2 осіб); - слюсар-сантехнік (не менше 2 осіб); - електрогазозварник (не менше 1 особи); - двірник (не менше 3 осіб); - маляр (не менше 1 особи); - штукатур (не менше 1 особи); - тесляр (не менше 1 особи); - водій (не менше 2 осіб); - сторож (не менше 3 осіб); - адміністратор або інша посадова особа учасника, яка буде здійснювати управління та контроль якості виконання робіт персоналом та підтримувати зв’язок із замовником (не менше 1 особи). Таблиця 2 Довідка про наявність працівників № з/п Наявність працівників, згідно з вимогами тендерної документації Наявність працівників Учасника Кількість працівників Учасника Підтвердження інформації про працівників Учасника (штатний працівник, по трудовій угоді, угоді цивільно-правового характеру тощо – Учасник має зазначити конкретну інформацію) 1. Прибиральник службових приміщень 2. Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3. Слюсар-сантехнік 4. Електрогазозварник 5. Двірник 6. Маляр 7. Штукатур 8. Тесляр 9. Водій 10. Сторож 11. Адміністратор або інша посадова особа учасника, яка буде здійснювати управління та контроль якості виконання робіт персоналом та підтримувати зв’язок із замовником На підтвердження наданої інформації надати документи: - або штатний розпис або витяг з штатного розпису учасника, засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи, який свідчить про наявність необхідної кількості працівників (при необхідності, Учасник може закрити інформацію щодо заробітної плати працівників, зазначених у штатному розписі). У разі надання учасником штатного розпису або витягу зі штатного розпису учасника, учасник надає відповідну інформацію для підтвердження: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінка з інформацією про працевлаштування у Учасника/субпідрядника), або наказ / витяг з наказу про призначення на посаду; - або трудові угоди, або цивільно-правові угоди, які підтверджують наявність в учасника/субпідрядника правовідносин із особами для надання послуг (дані трудові угоди, або цивільно-правові угоди мають бути укладені з терміном дії не менше, ніж до 31.12.2024р.) Учасники – нерезиденти, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах, подають у складі своєї пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. Такі документи повинні бути легалізовані відповідно до законодавства України, або, у випадку, якщо така легалізація чи іншим чином надання таких документам офіційного статусу не передбачається, це повинно бути зазначене у пропозиції з посиланням на статтю, пункт, частину відповідного нормативно-правового акту.» Невідповідність: Учасником не надано інформацію та документи відповідно доп.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення: Учаснику необхідно надати інформацію та документи відповідно до п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації. 4. Вимоги тендерної документації: Відповідно до п.8 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)*» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати: «Довідка довільної форми, в якій учасник повинен зазначити, що він має основний вид діяльності 81.10 Комплексне обслуговування об’єктів.» Невідповідність: Учасником надано довідку вих.№03 від 09.04.2024 р., в якій Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» повідомляє, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» має основний вид діяльності 81.10 Комплексне обслуговування об’єктів. Дана інформація є неправдивою, оскільки, згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основний вид діяльності Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» - «81.21 Загальне прибирання будинків (основний)» Вимога про усунення: Учаснику необхідно надати інформацію відповідно до вимог до п.8 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)*» Додатку 1 до тендерної документації, яка є правдивою та відповідає вимогам тендерної документації. 5.Вимоги тендерної документації: Відповідно до п.7 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)*» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник мав надати: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». Невідповідність: Учасником надано витяг № 1926514500550 з реєстру платників податку на додану вартість. При цьому, в даному витягу казано найменування платника «Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС», а найменування Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС». Вимога про усунення: Учаснику необхідно надати інформацію відповідно до вимог до п.7 розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)*» Додатку 1 до тендерної документації, з вказаною коректною назвою Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.