Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 754 563,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 772,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 140 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Богославець |
Телефон: | +380504536101, +380442546631 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Довідку про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. 3.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.3.1. 3.3. Акт(-и) виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 або акт(-и) наданих послуг, що підтверджують виконання робіт/надання послуг в повному обсязі. 3.4. Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався наданий, згідно вимог пп. 3.2., аналогічний договір*, виданий не раніше дати оголошення закупівлі. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду керівника. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформація щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору: Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. 3.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.3.1. 3.3. Акт(-и) виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 або акт(-и) наданих послуг, що підтверджують виконання робіт/надання послуг в повному обсязі. 3.4. Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався наданий, згідно вимог пп. 3.2., аналогічний договір*, виданий не раніше дати оголошення закупівлі. *Під аналогічним договором розуміється договір надання послуг з експлуатаційного утримання будівель та споруд або договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з будівництва (нового будівництва) або реконструкції, або капітального ремонту, або поточного ремонту будівель та споруд, який був укладений учасником не раніше 01.01.2021 року. (вимога пп. 3.1. п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації). 2.2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами) (вимога пп. 2.1.1. п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). 2.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) (вимога пп. 2.1.3. п. 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). 2.4. Інформаціія щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. (вимога Додатку 6 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Довідку про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт (початок, закінчення). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 3.2 – 3.4. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.3.1. Акт(-и) виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідка(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 або акт(-и) наданих послуг, що підтверджують виконання робіт/надання послуг в повному обсязі. Схвальний лист – відгук від організації, з якою виконувався наданий, згідно вимог пп. 3.2., аналогічний договір*, виданий не раніше дати оголошення закупівлі. 3.2. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). 3.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду керівника. 3.4. Інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) співвиконавця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.