Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 468 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 14 688,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 44 064,00 UAH |
Замовник: | Головне управління ДПС в Івано-Франківській області |
ЄДРПОУ: | 43968084 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бойчук Руслан Мирославович |
Телефон: | +380342771840 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 |
2 |
1. перелік виявлених невідповідностей: - Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" на виконання пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано аналогічний договір «3.1 Аналогічний досвід ІРПІНЬ» що не відповідає критеріям наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Під час розгляду документів Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" на виконання пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник одним з документів подав «1.2 договір оренди офіс». Під час аналізу даного документу встановлено що строк даного договору діє до 25.09.2022 року з можливістю автоматичного продовження на 1 рік, тобто договір закінчився 25.09.2023 року, та не вважається діючим. - Під час розгляду документів Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" на виконання пункт 2 Додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено 13 працівників. На кожного з працівників надано цивільно-правові договори про надання послуг. Під час аналізу даних цивільно-правових договорів встановлено що працівник Чижова Галина Костянтинівна виконує послуги «адміністративного характеру» а не послуги прибирання, відповідно не дотримано вимогу «Учасник обов’язково повинен вказати в довідці наявність (з наданням документів, що посвідчують трудові відносини) наступних фахівців:- прибиральники (прибиральник службових приміщень) – не менше 10 осіб (розраховано згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці і соціальної політики України № 105 від 11.05.2004);» 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вказано що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. - Пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» - Пункт 2 Додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. - На виконання пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати актуальну інформацію, зокрема діючий договір щодо оренди приміщення. - На виконання пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати актуальну інформацію, зокрема Учасник обов’язково повинен вказати в довідці наявність (з наданням документів, що посвідчують трудові відносини) наступних фахівців: - прибиральники (прибиральник службових приміщень) – не менше 10 осіб (розраховано згідно Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці і соціальної політики України № 105 від 11.05.2004); - двірник (прибиральник територій) - 1 особа; - 1 особа з обслуговування електрогосподарства (технік-електрик) з посвідченням (право допуску до роботи для електроустановок до 1000 В не нижче ІV (четвертої) групи допуску). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.