Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 18 216 165,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 182 161,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна податкова служба України |
ЄДРПОУ: | 43005393 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буланий Павло Петрович |
Телефон: | +380444814869 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,Київ, Площа Львівська, 8 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником закупівлі ТОВ «КОМПАС ФМ» надано: - для прибиральника службових приміщень Торбанюк Олени Андріївни – копію трудової книжки, в якій відсутні перші дві сторінки файла «ТК_Торбатюк_прибир_затвердж» (друга, третя, четверта та п’ята сторінки трудової книжки); - для коменданта адмінбудинку Абдулова Сергія Івановича – копію трудової книжки, в якій відсутні сторінки з нумерацією записів від 32-ї до 36-ї включно. 1.2. Учасником закупівлі ТОВ «КОМПАС ФМ» надано: - незавірені копії дипломів для відповідального за електрогосподарство Чикала Олександра Валерійовича: ІС № 011707 від 09.06.1995 та КВ № 35495533 від 31.01.2009; - незавірені копії дипломів для відповідального за теплове господарство Марченка Андрія Володимировича: КВ № 13826049 від 30.06.2000 та КВ № 35055760 від 30.06.2008. 1.3. Учасником закупівлі ТОВ «КОМПАС ФМ» не надано копій трудових книжок (виключно заповнених сторінок) працівників, основним місцем роботи яких є ТОВ «КОМПАС ФМ» згідно з наданими наказами про прийняття на роботу (для працівників за сумісництвом копії трудових книжок не вимагаються), а саме: слюсаря-сантехніка Воронцова Володимира Анатолійовича, прибиральників службових приміщень Ломовецької Ольги Андріївни, Одарич Наталії Сергіївни, Шролік Любові Степанівни. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.2. Примітка Додатка 2.2. до тендерної документації: *учасником обов’язково надаються завірені ним копії документів, що підтверджують зазначену у довідці інформацію. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії відсутніх сторінок трудових книжок для прибиральника службових приміщень Торбанюк Олени Андріївни та коменданта адмінбудинку Абдулова Сергія Івановича. 3.2. Копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) працівників, основним місцем роботи яких є ТОВ «КОМПАС ФМ» згідно з наданими наказами про прийняття на роботу (для працівників за сумісництвом копії трудових книжок не вимагаються), а саме: слюсаря-сантехніка Воронцова Володимира Анатолійовича, прибиральників службових приміщень Ломовецької Ольги Андріївни, Одарич Наталії Сергіївни, Шролік Любові Степанівни. 3.3. Завірені копії дипломів для відповідального за електрогосподарство Чикала Олександра Валерійовича та для відповідального за теплове господарство Марченка Андрія Володимировича. Наголошуємо на тому, що ТОВ «КОМПАС ФМ» листом від 15.01.2024 № 15/01-12 гарантувало безумовне дотримання всіх вимог тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» надано: для інженера-електромеханіка Причини Олени Григорівни – витяг з наказу № 03-к від 25 січня 2021 року про прийняття на роботу ТОВ «ІНПЛЕЙС» (Файл 17. Технічний персонал Накази); для інженера-механіка Верхацької Наталії Вікторівни – витяг з наказу № 17-к від 11 грудня 2023 року про прийняття на роботу ФОП Харько Павло Вячеславович (Файл 17. Технічний персонал Накази); для слюсаря з ремонту технологічних установок Мирончука Віктора Петровича – витяг з наказу № 07-к\тр від 8 травня 2023 року про прийняття на роботу ТОВ «ІНВАЙТ СИСТЕМС» (Файл 17. Технічний персонал Накази). 1.2. В тендерній пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» відсутні копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини зі слюсарями-сантехніками Тодоренком Олегом Олексійовичем та Гризлюком Олександром Борисовичем. 1.3. Учасником закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» не надано копій трудових книжок (виключно заповнених сторінок) працівників, основним місцем роботи яких є ТОВ «ІНВАЙТ» згідно з наданими наказами про прийняття на роботу (для працівників за сумісництвом копії трудових книжок не вимагаються). 1.4. Учасником закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ надано незавірені копії: дипломів бакалавра та молодшого спеціаліста Давидкіна Андрія Олексійовича (Файл 2. Документи Пастушенко, Писаренко, Аракелян, Давидкін); диплома спеціаліста Пристяжа Сергія Анатолійовича (Файл 5. Інженер сантехнік з водопостачання та водовідведення_Інвайт); диплома та свідоцтва про одруження Верхацької Наталії Вікторівни (Рум’янцевої) (Файл 7. Інженер механік_Верхацька); витягу з протоколу № 5/32 від 11 січня 2024 року про проходження навчання Пристяжа Сергія Анатолійовича та Мирончука Віктора Петровича (Файл 11. Слюсарі з ремонту технологічних установок!!!2 шт); посвідчення № 5/32-1-2024 Пристяжа Сергія Анатолійовича (Файл 11. Слюсарі з ремонту технологічних установок!!!2 шт); посвідчення № 5/32-2-2024 Мирончука Віктора Петровича (Файл 11. Слюсарі з ремонту технологічних установок!!!2 шт); усіх документів, які завантажено у файлі «Частина 2rar» (Копії наказів про призначення, копії договорів, копії протоколів, копії посвідчень). 1.5. Учасник закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» надав інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 01/02/23 від 01.02.2023 з ТОВ «Бетта-Сервіс». Наданий учасником закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» договір набрав чинності з дня підписання його Сторонами і діяв до 28.02.2023, тобто послуги надавались протягом лютого 2023 року. Однією з вимог тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору є вимога про наявність досвіду технічного обслуговування системи теплопостачання (з організацією підготовки до опалювального періоду та повіркою лічильників). Відповідно до пункту 7.9. розділу 7 «Використання теплової енергії» Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України № 71 від 14 лютого 2007 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 року за № 197/13464, під час підготовки до опалювального періоду виконується комплекс заходів згідно з графіками підготовки, які розробляються до закінчення поточного опалювального періоду, але не пізніше травня поточного року. Отже, наданий учасником закупівлі ТОВ «ІНВАЙТ» договір не підтверджує досвід виконання таких послуг, оскільки період дії договору – лютий 2023 року. Підготовка до опалювального сезону не може здійснюватися безпосередньо під час опалювального сезону. Крім того, в договорі № 01/02/23 від 01.02.2023 з ТОВ «Бетта-Сервіс» та акті здачі-приймання надання послуг № 294 від 28 лютого 2023 року відсутні: місце надання послуг, назва, кількість, вартість наданих послуг відповідно до Додатка № 1 до договору № 01/02/23 від 01.02.2023. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.3. Підпункт 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 2.4. Примітка Додатка 2.2. до тендерної документації: *учасником обов’язково надаються завірені ним копії документів, що підтверджують зазначену у довідці інформацію. 2.5. Підпункти 3.1. та 3.2. пункту 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини ТОВ «ІНВАЙТ» з працівниками: інженером-електромеханіком Причиною Оленою Григорівною, інженером-механіком Верхацькою Наталією Вікторівною, слюсарем з ремонту технологічних установок Мирончуком Віктором Петровичем згідно з вимогами тендерної документації. 3.2. Копії документів, що підтверджують трудові або цивільно-правові відносини ТОВ «ІНВАЙТ» зі слюсарями-сантехніками: Тодоренком Олегом Олексійовичем та Гризлюком Олександром Борисовичем згідно з вимогами тендерної документації. 3.3. Копії трудових книжок (виключно заповнених сторінок) працівників, основним місцем роботи яких є ТОВ «ІНВАЙТ» згідно з наданими наказами про прийняття на роботу (для працівників за сумісництвом копії трудових книжок не вимагаються). 3.4. Завірені копії усіх документів, вказаних у пункті 1.4. даної вимоги. 3.5. Оновлену інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору та копію нового аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, яка має містити інформацію про виконання договору з прибирання, технічного обслуговування: електрогосподарства, системи централізованого водопостачання та водовідведення, систем кондиціонування та вентиляції, системи теплопостачання (з організацією підготовки до опалювального періоду та повіркою лічильників) протягом 2018-2023 років. Наголошуємо на тому, що ТОВ «ІНВАЙТ» листом від 10.01.2024 № 04/7 гарантувало безумовне дотримання всіх вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.