Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
на оікувану вартість на 2024 рік 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 ) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку 3 до тендерної документації 2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 4 961 038 грн 00 коп (Чотири мільйона дев'ятсот шістдесят одна тисяча тридцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-12-11-008132-a
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 961 038,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 805,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 148 831,14 UAH |
| Замовник: | АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 00032767 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://amcu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Медведєва |
| Телефон: | +380442516225 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
4 |
Антимонопольним комітетом України оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями щодо предмету закупівлі: Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 4. Відповідно до Особливостей та Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. У результаті розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвайт» виявлені наступні невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації вимагалось надати на працівника, відповідального за електрогосподарство наступні документи: - документ (посвідчення), що підтверджує наявність V групи з електробезпеки - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань ПТЕЕС ПУЕ та ПБЕЕС ПЕЕЗ - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення навчання НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. В складі тендерної пропозиції на технічного керівника Ворону Віталія Володимировича, відповідального за електрогосподарство не надано: - документ (посвідчення), що підтверджує наявність V групи з електробезпеки - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань ПТЕЕС ПУЕ та ПБЕЕС ПЕЕЗ - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення навчання НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 44 Особливостей передбачає надання можливості учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку із вищезазначеним просимо усунути невідповідності в інформації, подання якої передбачено вимогами тендерної документації, з розміщенням в електронній системі закупівель таких документів: - документ (посвідчення), що підтверджує наявність V групи з електробезпеки - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань ПТЕЕС ПУЕ та ПБЕЕС ПЕЕЗ - Протокол(-и) або витяг(-и) з протоколу та посвідчення навчання НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями на технічного керівника Ворону Віталія Володимировича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.