Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 05-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами. Закупівля проводиться під очікувану вартість на 2024 рік. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам та чинному законодавству щодо показників якості такого виду послуг. Документація надається українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 260 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Тернопільській області |
| ЄДРПОУ: | 44143637 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Уніят Галина Миколаївна |
| Телефон: | +380352434611 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46003, Україна, Тернопільська область,місто Тернопіль, вулиця Білецька будинок 1 |
1 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості), замовник вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції Учасника Підприємство об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» код ЄДРПОУ 40075836 (далі – Учасник) закупівлі за предметом, код національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані Головного управління ДПС у Тернопільській області). 1. Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника: І. Відповідно до умов ТД ДОДАТКУ 1. «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: 1. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - в Інформаційній довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка) (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі), зазначається відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» перелік працівників та рекомендована їх кількість, а саме: - слюсар - сантехнік, електрик, відповідальний за газове господарство, які виконують поточну роботу впродовж робочого дня за заявками Замовника. Рекомендована кількість працівників для надання послуг не менше: 10 осіб - прибиральники приміщень; 1- двірник; 1- електрик, 1- відповідальний за газове господарство, 1- слюсар-сантехнік. Учасником надана інформація щодо кількості працівників, що не відповідає вимогам Замовника. - для підтвердження усієї інформації, яка зазначена у Довідці щодо працевлаштування працівників в учасника, відсутні дані згідно № з/п позицій №11,12,13,14, а саме не заповнені дані колонок 2, 4, 5: П.І.Б., Досвід роботи, За штатним розкладом та/або по трудовій угоді та/або договір ЦПХ; 2. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена у довідці щодо працевлаштування працівників в учасника згідно № з/п позицій №11,12,13,14, відсутні дані: - копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або інший документ. 3. На працівників учасника, які будуть надавати послуги з обслуговування електрогосподарства та газового господарства в адміністративних будинках майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області в складі тендерної пропозиції відсутні наступні сканкопії документів, а саме: - з обслуговування електрогосподарства - посвідчення (право допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В не нижче ІV групи допуску); - з обслуговування газового господарства - посвідчення про проходження навчання на знання законодавчих актів з охорони праці. 4. Учасник процедури закупівлі не підтвердив відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі не надав: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або - учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 5. «2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника:» 5.1.«4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасників — юридичних осіб); Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Витяг повинен бути не більше десятиденної давнини відносно дати публікації закупівлі. Порядок отримання Витягу в умовах воєнного стану визначено Постановою КМУ від 06.03.2022 № 209.» Зазначений Витяг відсутній. 5.2. «6. Копії дозволів та/або висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору». Відсутні копії дозволів та/або висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору на позицію за №п/п 8 пункту 8. Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: найменування товару – Відбілювач, 1 л.; Бренд або характеристики - Білизна або еквівалент. ІI. Відповідно до умов ТД п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією. Файл накладеного КЕП повинен бути придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Тип підпису має бути кваліфікованим, тип носія особистого ключа – захищеним. Замовником виявлено невідповідність щодо електронного підпису, учасником накладено на тендерну пропозицію тип підпису - удосконалений підпис (УЕП), тип носія особистого ключа – не захищений. У складі тендерної пропозиції Підприємство об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» відсутнє підтвердження вищевказаних вимог. 3. Перелік інформації, та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. В Інформаційній довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - Надати Інформаційну довідку для підтвердження наявності у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації з дозаповненими даними за № з/п позицій №11,12,13,14, а саме заповнити дані колонок 2, 4, 5: П.І.Б., Досвід роботи, За штатним розкладом та/або по трудовій угоді та/або договір ЦПХ; - надати копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або інший документ до № з/п позиції №11,12,13,14, а саме на працівників згідно даних колонок 2, 4, 5, оформлені належним чином та відповідно до умов тендерної документації. 3.2. На працівників учасника, які будуть надавати послуги з обслуговування електрогосподарства та газового господарства в адміністративних будинках майнового комплексу ГУ ДПС у Тернопільській області надати наступні сканкопії документів, а саме: - з обслуговування електрогосподарства - посвідчення (право допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В не нижче ІV групи допуску); - з обслуговування газового господарства - посвідчення про проходження навчання на знання законодавчих актів з охорони праці. 3.3. На виконання вимог пункту 47 Особливостей надати довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3.4. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасників — юридичних осіб); Витяг має містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів). Витяг повинен бути не більше десятиденної давнини відносно дати публікації закупівлі. Порядок отримання Витягу в умовах воєнного стану визначено Постановою КМУ від 06.03.2022 № 209. 3.5. Надати копії дозволів та/або висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору на позицію за №п/п 8 пункту 8. Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: найменування товару – Відбілювач, 1 л.; Бренд або характеристики - Білизна або еквівалент. 3.6. Виправити невідповідності щодо електронного підпису, а саме: накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на інформацію та/або документи, що подані у тендерній пропозиції Підприємства об’єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД». Файл накладеного КЕП повинен бути придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Тип підпису має бути кваліфікованим, тип носія особистого ключа – захищеним.
1. Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника: Відповідно до умов Додатку 2 до тендерної документації: Учасник мав надати інформацію стосовно пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації «Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання» та вказати бренд або характеристики миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць та «Копії дозволів та/або висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору» – підпункт 6 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. В документах поданих Учасником відсутня інформація про конкретний бренд або характеристики миючих та чистячих засобів і відсутня інформація про конкретний бренд або характеристики розхідних матеріалів. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Вимога: 2.1. Пункт 8. ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 6 пункту 2. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації, та /або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» код ЄДРПОУ 43839842 враховуючи рішення Антимонопольного комітету України UA-2023-11-24-016237-а.а7 необхідно завантажити в електронну систему закупівель інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – згідно пункту 8. Додатку №2 до тендерної документації «Мінімальний перелік миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць для прибирання» та вказати бренд або характеристики миючих засобів та інших витратних матеріалів з розрахунку на календарний місяць та завантажити відповідні копії дозволів та/або висновків, гігієнічних сертифікатів, інших документів на використання дезінфікуючих, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватися для виконання умов договору – підпункт 6 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції Учасника: І. Відповідно до умов ТД ДОДАТКУ 1. «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначених в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Довідка) п.3. Додатку 1 до тендерної документації відсутні: вихідний реєстраційний номер та дата довідки, № з/п. 2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - в Інформаційній довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – довідка) (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі), зазначається відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» перелік працівників та рекомендована їх кількість, а саме: - слюсар - сантехнік, електрик, відповідальний за газове господарство, які виконують поточну роботу впродовж робочого дня за заявками Замовника. Рекомендована кількість працівників для надання послуг не менше: 10 осіб - прибиральники приміщень; 1- двірник; 1- електрик, 1- відповідальний за газове господарство, 1- слюсар-сантехнік. Учасником надана інформація щодо кількості працівників, що не відповідає вимогам Замовника. - для підтвердження усієї інформації, яка зазначена у довідці щодо працевлаштування працівників в учасника, надано договір про надання послуг №13 від 01.02.2023 року без відбитку печатки ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ»; - відсутні копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або інший документ до позиції № 7 Довідки; - «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не зазначено «Інформаційна довідка», що не містить вихідного реєстраційного номера та дати. 3. «2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Зазначена довідка відсутня. ІІ. Відповідно до умов ТД учасник на етапі подання пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі (Додаток 2) мав надати лист-гарантію щодо готовності технічного обслуговування адмінприміщень та прибудинкових територій протягом усього робочого дня за вимогою Замовнника): понеділок – п’ятниця з 8:30 год. по 17:00 год. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» Лист-гарантія відсутня. ІІІ. Відповідно до умов ТД ДОДАТКУ 3 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», учасником надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ», не відповідає Додатку 3 до тендерної документації, а саме: - у пункті 1 не вказане скорочене найменування учасника (для юридичних осіб); - у п.4. не зазначено ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - у п. 5 Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб)/ реєстраційний номер облікової картки платника податків(для фізичних осіб) зазначено дані п.5, інформація по п.5 – відсутня; - «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасника що не містить вихідного реєстраційного номера та дати. IV. Відповідно до умов ТД п.7 Інша інформація Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» відсутній документ який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь. V. Відповідно до умов ТД п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, поданням своєї тендерної пропозиції учасник: – підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом та Особливостями на умовах, визначених вищевказаним проектом договору; – підтверджує, відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у п. 47 Особливостей та гарантує, що уся інформація, наведена (надана) у тендерній пропозиції є достовірною і відповідає дійсності; – підтверджує, що його тендерна пропозиція буде дійсною, протягом терміну, визначеного в п. 4 даного розділу; – підтверджує, що він та його пропозиція не підпадає під дію нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Учасник в ТП не підтвердив вищевказаних вимог. VI. Відповідно до умов ТД п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією документацією. Файл накладеного КЕП повинен бути придатним для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Тип підпису має бути кваліфікованим, тип носія особистого ключа – захищеним. Замовником виявлено невідповідність щодо електронного підпису, учасником накладено на ТП УЕП. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» відсутнє підтвердження вищевказаних вимог. 3. Перелік інформації, та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» код ЄДРПОУ 43839842 необхідно завантажити в електронну систему закупівель: 3.1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням № п/п та вихідного реєстраційного номера; 3.2. в Інформаційній довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначити: - кількість працівників для надання послуг не менше: 10 осіб - прибиральники приміщень; 1- двірник; 1- електрик, 1- відповідальний за газове господарство, 1- слюсар-сантехнік; - копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або інший документ до позиції № 7 Довідки (генеральний директор) оформлені належним чином; - договір про надання послуг №13 від 01.02.2023 року ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» з відбитком печатки товариства; - копії (оригінали) трудових книжок, та/або копії (оригінали) наказів, та/або копії (оригінали) трудових угод (договорів) та/або інший документ до додаткових позицій Довідки, оформлені належним чином; - Довідка надається із зазначенням вихідного реєстраційного номера. 3.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів: Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (із зазначенням вихідного реєстраційного номера). 3.4. Лист-гарантія щодо готовності технічного обслуговування адмінприміщень та прибудинкових територій протягом усього робочого дня за вимогою Замовника): понеділок – п’ятниця з 8:30 год. по 17:00 год. із зазначенням вихідного реєстраційного номера. 3.5. «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учаснику надати тендерну пропозицію із долученням відсутніх даних із зазначенням вихідного реєстраційного номера: - п.1. Скорочене найменування учасника; - п.4. ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - п.5. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб)/ реєстраційний номер облікової картки платника податків(для фізичних осіб): 3.6. Документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь. 3.7. ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» підтвердити (із зазначенням вихідного реєстраційного номера): - повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом та Особливостями на умовах, визначених вищевказаним проектом договору; – відсутність підстав у замовника щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у п. 47 Особливостей та гарантію, що уся інформація, наведена (надана) у тендерній пропозиції є достовірною і відповідає дійсності; – що його тендерна пропозиція буде дійсною, протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; – що він та його пропозиція не підпадає під дію нормативно-правових актів щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). 3.8. Тендерну пропозицію ТОВ «МЕДІКАЛ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ» підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.