Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Вид забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради, вул. Лохвицька, 1, м. Гадяч, Полтавська область, 37300, код ЄДРПОУ 01999218 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Послуги з обслуговування будівель та прилеглої території об’єктів Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради згідно коду ДК 021:2015: 70330000-3 – Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька міська центральна лікарня" Гадяцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01999218 Досьє YouControl |
Сайт: | https://hmcl.org.ua |
Контактна особа: | Ніна Іванівна Сліпченко |
Телефон: | +380535420615 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37300, Україна, Полтавська область,м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2023-09-22-004963-a Шановний учасник ТОВ «КВА» - керуючись нормами ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції: 1. Додатком 1 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» передбачено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням приналежності – власне, орендоване чи інше право користування) з обов’язковою наявністю: - автомобіль для вивозу, переміщення, перевезення будівельних матеріалів, сміття та інше; - екскаватор-навантажувач; - автопідйомник/автовишка; - ручні бензопили; - косарка; - електрогенератор; - електрозварювальне обладнання; - наявність приміщення для зберігання техніки (власне чи орендоване), розташоване на території Гадяцької ТГ 1.2. Для підтвердження інформації вказаної в довідці, необхідно надати копії документів, що підтверджують право власності (користування) Учасником. У складі пропозиції Учасника на виконання вищезазначеної вимоги (Додаток 1 тендерної документації) надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням приналежності – власне, орендоване чи інше право користування). Але для підтвердження п.1.2. Додатку 1 не надано копії документів, що підтверджують право власності (користування) Учасником щодо складського приміщення (200 м2), зазначеного в довідці. Надати копію Договора оренди нежитлового приміщення № 02/01/23 від 02.02.2023 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.