Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 402 800,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 7 014,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 40 000,00 UAH |
Замовник: | Головне управління ДПС у Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 44096781 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вінель Тетяна Юріївна |
Телефон: | +380679689382 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7 |
0 |
Відповідно до п 3. Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді гарантійного листа: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність постачальника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище. Учасником надано гарантійний лист та довідка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді гарантійного листа: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність постачальника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 3.1.2. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком №2 до тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» - листи-згоди щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro (працівників, посадових осіб, контрагентів, субпідрядників/ співвиконавців тощо). В листі, повинна бути підтверджена згода на обробку персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) та в обов’язковому порядку мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи. - Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» чинний на момент подання пропозиції. іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Пунктом 3.1.5. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції). Жодного документу не було надано. Лист-згода щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro надано тільки на Каримова Максима Ратміровича. 2. Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати: - довідку про наявність працівників (не менше 20 працівника, в т.ч. електрики - 2, слюсарі-сантехники – 1, прибиральниць службових приміщень та двірників/прибиральників територій -17.) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: ПІП працівників; Посада Стаж роботи на посаді РНОКПП Довідка заповнена не у повному обсязі (не зазначено всі РНОКПП, стаж, дані про двірників). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно було надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. На працівників учасника, які залучені за цивільно-правовими договорами (угодами) - копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору. Відсутні накази про прийняття на роботу Андросова Олега Миколайовича та двірників. Накази про надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування електричних мереж та договори про надання послуг із прибирання та дезінфекції приміщень надані без додатку 1, який є частиною Договору. Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб не надано. На підтвердження проходження навчання електриками, які зазначені в довідці надаються наступні документи (сканкопії): - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та (протоколи) (витяг (-и) щодо допуску до роботи в електроустановках, не менше 4 групи з електробезпеки, допущений до самостійного виконання робіт в електроустановках напругою до 1000 В та обслуговування електротехнологічного устаткування. Надано сканкопії посвідчень щодо допуску до роботи в електроустановках 3 групи. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен був надати: - інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) яка має містити інформацію: предмет договору; назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника (-ів) за договором; статус виконання договору, період дії договору (договір (договори) повинен (повинні) бути виконаний (виконані) в повному обсязі) Додатково Учасник надає ПО КОЖНОМУ з договорів, зазначених в Довідці: - скан-копію договору з усіма додатками; - всі акти приймання-передачі наданих послуг або виконаних робіт за договором; - копії податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) достатніх для підтвердження повного виконання договору; - копії квитанцій про реєстрацію податкових накладних, що підтверджують факт складання таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) достатніх для підтвердження повного виконання договору; - скан-копію листа-відгуку замовника за договором, що підтверджує виконання Учасником договору. Лист-відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), ідентифікатор закупівлі, строк виконання договору, інформацію про якісне виконання договору та контактну особу з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона. Під аналогічним слід розуміти договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуги за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Договір, за яким учасник надавав послуги з комплексного обслуговування адмінбудівель (в тому числі прибирання приміщень і прибудинкових територій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акти надання послуг не в повному обсязі. 3. На підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації надано лист-згода який підписано нерозбірливо (підпис закрито табличкою). Відповідно до п 8. Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати: Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015* «Система менеджменту якості. Вимоги», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015* «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; Сертифікат ISO 45001:2018* «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Сертифікати, які завантажено Учасником, видано органом сертифікації, який не акредитований національним агентством з акредитації України (відсутній в реєстрі акредитованих організацій) . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); 2. Листи-згоди щодо кожного працівника, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro. В листі, повинна бути підтверджена згода на обробку персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) та в обов’язковому порядку мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи; 3. Довідку про наявність працівників (не менше 20 працівника, в т.ч. електрики - 2, слюсарі-сантехники – 1, прибиральниць службових приміщень та двірників/прибиральників територій -17.) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: ПІП працівників; Посада Стаж роботи на посаді РНОКПП 4. Копії завірених належним чином наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів (угод) в повному обсязі на всіх працівників, які будуть мати безпосереднє відношення до виконання договору (зазначені в довідці). 5. Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 6. Свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій щодо допуску до роботи в електроустановках, не менше 4 групи з електробезпеки; 7. Всі акти приймання-передачі наданих послуг або виконаних робіт за договором, який надається на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 8. Надати оновлений лист-згоду, на підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації з розбірливим підписом уповноваженої особи Учасника. 9. Надати сертифікати, які вимагалися на підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, які видані органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.