Закупівлю оголошено - 13-06-2023, 13:34. Дата останніх змін - 05-07-2023, 08:59

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

Закупівля:UA-2023-06-13-007809-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-12-006617-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2023, 13:34
по 18-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-06-2023, 13:34
по 21-06-2023, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 22-06-2023, 15:42
по 22-06-2023, 16:05

Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 402 800,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:7 014,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:40 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління ДПС у Житомирській області
ЄДРПОУ:44096781 Досьє YouControl
Контактна особа:Вінель Тетяна Юріївна
Телефон:+380679689382
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7
0


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Внесення змін до тексту банківської гарантії за винятком продовження строку дії банківської гарантії, здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 40 000 грн. (Сорок тисяч грн), що не перевищує 3,0% очікуваної вартості закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей, замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Більш детально (п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації)
Статус: Активна
Дата створення: 13-06-2023, 13:34:32
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-06-2023, 13:39:25
Експортовано:13-06-2023, 13:35:02
Експортовано:13-06-2023, 13:35:02
Експортовано:13-06-2023, 13:35:02
Експортовано:13-06-2023, 13:35:02
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
Послуги з експлуатації та утри ...
1 402 800,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-06-2023, 15:42
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області
Мінімальний крок аукціону:
7 014,00 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
40 000,00 UAH
Початок аукціону:
22-06-2023, 15:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з експлуатації та утримання адміністративних будівель і споруд та прибудинкових територій Головного управління ДПС у Житомирській області

1
послуга
10000 Україна Житомирська область Відповідно до Документації Адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області
по 31-12-2023
70330000-3
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
1 338 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 338 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-06-2023, 17:07
Період подачі оскарження:
по 03-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-23, 16:34:03
24

Відповідно до п 3. Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді гарантійного листа: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність постачальника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище. Учасником надано гарантійний лист та довідка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Інформацію про дотримання законодавства про захист довкілля у вигляді гарантійного листа: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність постачальника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-23, 16:34:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-13-007809-a-c1
Номер договору:
66
Дата підписання договору:
03-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 03-07-2023 по 31-12-2023
1 337 999,76 UAH
Ціна договору
1 114 999,80 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
1 163 660,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 163 660,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-06-23, 16:56:28
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 3.1.2. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з Додатком №2 до тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» - листи-згоди щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro (працівників, посадових осіб, контрагентів, субпідрядників/ співвиконавців тощо). В листі, повинна бути підтверджена згода на обробку персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) та в обов’язковому порядку мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи. - Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» чинний на момент подання пропозиції. іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Пунктом 3.1.5. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (один із таких документів за вибором учасника, повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції). Жодного документу не було надано. Лист-згода щодо кожного суб’єкта, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro надано тільки на Каримова Максима Ратміровича. 2. Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати: - довідку про наявність працівників (не менше 20 працівника, в т.ч. електрики - 2, слюсарі-сантехники – 1, прибиральниць службових приміщень та двірників/прибиральників територій -17.) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: ПІП працівників; Посада Стаж роботи на посаді РНОКПП Довідка заповнена не у повному обсязі (не зазначено всі РНОКПП, стаж, дані про двірників). Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно було надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та копії завірених належним чином: наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. На працівників учасника, які залучені за цивільно-правовими договорами (угодами) - копії завірених належним чином відповідних договорів (угод) на кожного працівника які безпосередньо будуть залучені до виконання договору. Відсутні накази про прийняття на роботу Андросова Олега Миколайовича та двірників. Накази про надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування електричних мереж та договори про надання послуг із прибирання та дезінфекції приміщень надані без додатку 1, який є частиною Договору. Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб не надано. На підтвердження проходження навчання електриками, які зазначені в довідці надаються наступні документи (сканкопії): - свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та (протоколи) (витяг (-и) щодо допуску до роботи в електроустановках, не менше 4 групи з електробезпеки, допущений до самостійного виконання робіт в електроустановках напругою до 1000 В та обслуговування електротехнологічного устаткування. Надано сканкопії посвідчень щодо допуску до роботи в електроустановках 3 групи. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен був надати: - інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) яка має містити інформацію: предмет договору; назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника (-ів) за договором; статус виконання договору, період дії договору (договір (договори) повинен (повинні) бути виконаний (виконані) в повному обсязі) Додатково Учасник надає ПО КОЖНОМУ з договорів, зазначених в Довідці: - скан-копію договору з усіма додатками; - всі акти приймання-передачі наданих послуг або виконаних робіт за договором; - копії податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) достатніх для підтвердження повного виконання договору; - копії квитанцій про реєстрацію податкових накладних, що підтверджують факт складання таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) достатніх для підтвердження повного виконання договору; - скан-копію листа-відгуку замовника за договором, що підтверджує виконання Учасником договору. Лист-відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), ідентифікатор закупівлі, строк виконання договору, інформацію про якісне виконання договору та контактну особу з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона. Під аналогічним слід розуміти договір з предметом закупівлі аналогічний зазначеному в даній тендерній документації. Під аналогічним предметом закупівлі слід розуміти – послуги за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Договір, за яким учасник надавав послуги з комплексного обслуговування адмінбудівель (в тому числі прибирання приміщень і прибудинкових територій). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано акти надання послуг не в повному обсязі. 3. На підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації надано лист-згода який підписано нерозбірливо (підпис закрито табличкою). Відповідно до п 8. Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник повинен був надати: Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015* «Система менеджменту якості. Вимоги», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015* «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів; Сертифікат ISO 45001:2018* «Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний на момент подання пропозиції, стосовно послуг щодо: загального прибирання будинків, іншої діяльності із прибирання будинків і промислових об’єктів, інших видів діяльності із прибирання, комплексного обслуговування об’єктів. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Сертифікати, які завантажено Учасником, видано органом сертифікації, який не акредитований національним агентством з акредитації України (відсутній в реєстрі акредитованих організацій) . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); 2. Листи-згоди щодо кожного працівника, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro. В листі, повинна бути підтверджена згода на обробку персональних даних (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) та в обов’язковому порядку мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи; 3. Довідку про наявність працівників (не менше 20 працівника, в т.ч. електрики - 2, слюсарі-сантехники – 1, прибиральниць службових приміщень та двірників/прибиральників територій -17.) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: ПІП працівників; Посада Стаж роботи на посаді РНОКПП 4. Копії завірених належним чином наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів (угод) в повному обсязі на всіх працівників, які будуть мати безпосереднє відношення до виконання договору (зазначені в довідці). 5. Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 6. Свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій щодо допуску до роботи в електроустановках, не менше 4 групи з електробезпеки; 7. Всі акти приймання-передачі наданих послуг або виконаних робіт за договором, який надається на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 8. Надати оновлений лист-згоду, на підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації з розбірливим підписом уповноваженої особи Учасника. 9. Надати сертифікати, які вимагалися на підтвердження вимог до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), які зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, які видані органом з сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-06-23, 16:56:28

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 163 660,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 163 660,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 338 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 338 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ