Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 28 683 057,62 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 145 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 860 491 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Євгенія Соколова |
| Телефон: | +380444612937 |
| E-mail: | yevheniia.sokolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення дозапитів документів та у зв’язку з необхідністю схвалення рішення щодо результатів розгляду з Локальною радою з контрактування відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, затвердженим рішенням правління АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» №120 від 22.11.2024 року, вирішено,продовжити строк розгляду тендерної пропозиції
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано файл «Відомості про матеріально-технічні ресурси.pdf». Проте: ― форма наданої Учасником довідки «Відомості про матеріально технічні ресурси» не відповідає довідці, згідно Таблиці №1 додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів, обладнання, яке необхідне для виконання Договору; ― згідно наданої документації не представляється можливим встановити придатність підіймачів Учасника для спуско-підіймальних операцій та можливості проводити спуск обладнання на дроті/плетеному кабелі у свердловинах глибиною не менше 5500 м; ― не зазначено номер свідоцтва про реєстрацію та номерний знак на автотранспорт підіймач каротажний (ПКС). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлену Довідку, згідно Таблиці №1 додатку № 1 до тендерної документації «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів, обладнання, яке необхідне для виконання Договору, згідно Технічного завдання: ― з підтвердженням вимоги до обладнання: «1. Підіймач (юніт), ПРИДАТНИЙ для спуско-підіймальних операцій – 1 одиниця. (КЛЮЧОВІ ВИМОГИ: забезпечення спуску обладнання на дроті/плетеному кабелі у свердловинах глибиною не менше 5500 м)», ― зазначенням номера свідоцтва про реєстрацію та номерного знаку на автотранспорт підіймач каротажний (ПКС). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надані наступні документи: файл «Відомості про досвід виконання аналогічного договору.pdf» та «Договір УГВ 23.01.2023.pdf», проте відсутня сканована копія листа-відгуку від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором, наведеного Учасником в Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору». 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скановану копію листа-відгуку від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором, наведеного Учасником в Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору» (згідно п. 1.1. пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження повноважень посадових осіб або представника учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, Учасник завантажив до системи лист №1016 від 28.12.2024 по формі додатку 1.1, відповідно до якого: «1. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції – Вельдяксов Сергій Васильович». Однак, при перевірці накладеного на тендерну пропозицію Учасника електронного підпису на офіційному веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є - Дороган Віталій Вячеславович, а не зазначена уповноважена особа Вельдяксов С.В. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4 частини І додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлений лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому в полі «- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції» до вказаної посадової особи Вельдяксова Сергія Васильовича ДОДАТИ Дорогана Віталія Вячеславовича.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.