Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 251 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 102 513 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 307 540 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Дорохова |
| Телефон: | +380444612797 |
| E-mail: | yuliia.dorokhova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення дозапитів документів та у зв’язку з необхідністю схвалення рішення щодо результатів розгляду з Локальною радою з контрактування відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, затвердженим рішенням правління АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» №68 від 04.08.2023 року.
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію у файлі «HARANTIIa 43301 kep.pdf» № 43301 від 15.11.2024 р від АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», в якій виявлені наступні невідповідності: 1. Неможливість перевірки достовірності кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) наданої Учасником, шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікні для перевірки КЕП, за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : Згідно п.7 Розділу I тендерної документації, додаток №8 до тендерної документації, де міститься зокрема, ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до п.7 яких, «7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації та п.7 Розділу I тендерної документації 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав у файлі «Dohovir.zip» аналогічний договір № 12.01.22.С від 12.01.2022 р., який підписаний електронним цифровим підписом, в якому виявлені наступні невідповідності: 1. Неможливість перевірки достовірності кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) наданого аналогічного договору , шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікні для перевірки КЕП, за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п. 1.2. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації: «1.2. Скан-копію (з оригіналу або з копії) договору надання послуг*. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір (та невід’ємні додатки до нього, котрі є частиною договору) може надаватись без зазначення цінових/вартісних показників чи інших даних, що можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. *Аналогічний договір – це договір умовами якого передбачено надання послуг з автоматичного доливу та циркуляції або послуг по спуску та/або підйому обсадних колон та/або насосно-компресорних труб (НКТ), або послуг по згвинчуванню/розгвинчуванню обсадних колон та/або насосно-компресорних труб (НКТ).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копію (з оригіналу або з копії) договору надання послуг*. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір (та невід’ємні додатки до нього, котрі є частиною договору) може надаватись без зазначення цінових/вартісних показників чи інших даних, що можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. *Аналогічний договір – це договір умовами якого передбачено надання послуг з автоматичного доливу та циркуляції або послуг по спуску та/або підйому обсадних колон та/або насосно-компресорних труб (НКТ), або послуг по згвинчуванню/розгвинчуванню обсадних колон та/або насосно-компресорних труб (НКТ). 3.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав у файлі «Відомості про кадрові ресурси 24П-230. Pdf» довідку вих. № 61-ДВС від 14.11.2024 р. відповідно до форми Таблиці № 3 «Відомості про кадрові ресурси», в якій виявлені наступні невідповідності: У наданій довідці не виконано мінімальні вимоги для виконання умови надання послуг одночасно на двох свердловинах, а саме: не зазначено - не менше 4 (чотирьох) інженерів або фахівців зі спуску обсадних колон із досвідом по спуску колон (використання систем автоматичного доливу або згвинчування обсадних колон/НКТ). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п. 3.1. п. 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерної документації: «3.1. Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №3 «Відомості про кадрові ресурси», про наявність в Учасника або Субпідрядника/Співвиконавця працівників. Мінімальні вимоги для виконання умови надання послуг одночасно на двох свердловинах: – не менше 4 (чотирьох) інженерів або фахівців зі спуску обсадних колон із досвідом по спуску колон (використання систем автоматичного доливу або згвинчування обсадних колон/НКТ).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №3 «Відомості про кадрові ресурси», про наявність в Учасника або Субпідрядника/Співвиконавця працівників. Мінімальні вимоги для виконання умови надання послуг одночасно на двох свердловинах: – не менше 4 (чотирьох) інженерів або фахівців зі спуску обсадних колон із досвідом по спуску колон (використання систем автоматичного доливу або згвинчування обсадних колон/НКТ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.