Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 941 695,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 69 416,95 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Максим Ковальов |
Телефон: | +380444612720 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
«Перелік виявлених невідповідностей Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано довідку за формою, що визначена документацією закупівлі, проте з наданої довідки про МТР не можливо встановити відповідний код похибки, що не відповідає вимогам до обладнання, а саме: «*Прилад повинен мати IPM файл з присвоєним кодом похибки» Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу 1.1 Додатку №1.1 до тендерної документації: Довідка, згідно Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» про наявність машин, механізмів, обладнання, яке необхідне для виконання Договору, згідно Технічного завдання. Згідно мінімального переліку та вимог до апаратури, обладнання, матеріалів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» з зазначенням інформації про те чи відповідає обладнання необхідним ключовим вимогам, визначеним Тендерною документацією: Прилад повинен мати IPM файл з присвоєним кодом похибки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.