Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 18 922,23 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 94,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуприна Олександр |
| Телефон: | 380504405903 |
| E-mail: | o.chupryna@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), філія «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі пропозиції Приватне акціонерне товариство "Cистем Солюшнс" з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуга з надання пакету данних для роботи в GNSS мережі в режимі реального часу (RTK) для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), UA-2025-06-10-007354-a Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 12. Розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: Відповідно до пункту 12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступне: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, та дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі». Під час перевірки протоколу підпису тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що підписантом тендерної пропозиції є директор Бабченко Володимир Анатолійович і тип підпису тендерної пропозиції є «Удосконалений», що не відповідає вимогам до підпису які встановлені у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити та накласти через електронну систему закупівель кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1. Таблиці №1 Додатку №1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити у систему довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.4. Таблиці №1 Додатку №1. Для документального підтвердження інформації щодо наявності працівників в учасника/співвиконавця(ів), які містяться у довідці згідно п. 2.1, учасник додатково у складі пропозиції надає трудові книжки або накази про прийняття на роботу (призначення на посаду) або трудові договори, що підтверджують трудові відносини з працівниками. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити у систему інформацію щодо наявності працівників в учасника/співвиконавця(ів), які містяться у довідці згідно п. 2.1, учасник додатково у складі пропозиції надає трудові книжки або накази про прийняття на роботу (призначення на посаду) або трудові договори, що підтверджують трудові відносини з працівниками. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт п.2.5. Таблиці №1 Додатку №1. Лист-згода від працівника (працівників) щодо обробки їх персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно нижченаведеної форми: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити у систему лист згоду від працівника (працівників) щодо обробки їх персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно нижченаведеної форми Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1. Таблиці №1 Додатку №1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорам Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: * примітка 3.1.1. Таблиці №1 Додатку №1 у випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в ПрАТ «Укргідроенерго», який укладений після 01.01.2019, Учасник надає інформацію про договір, складену у відповідності до вимог п. 3.1. та може не надавати копію договору згідно п. 3.1.1., але надає лист-відгук. – копія договору або лист-відгук, повинні бути за своєю правовою природою аналогічні предмету закупівлі. Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». (визначено виходячи з поняття «аналогія» – Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо). – Документи, що надані на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, або закреслені відомості, що становлять комерційну таємницю, вважаються такими, що відповідають вимогам документації за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. – Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити у систему копію договору та лист відгук. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3. Таблиці №3 Додатку №1 Лист-згода посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно форми. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити лист згоду посадової особи або представника учасника щодо обробки персональних даних Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4. Таблиці №3 Додатку №1 Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити у систему свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.