Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 338 238 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 382,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 40524109 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванова Оксана |
| Телефон: | 380444824615 |
| E-mail: | ok.ivanova@phc.org.ua |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, м. Київ,вулиця Ярославська, будинок 41 |
1 |
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв'язку з великим обсягом наданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.п. .1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації), надано файли: 1.1.1. файл «Договір-617.pdf», в якому розміщений Договір № 617 про закупівлю від 31.07.2024 р. не в повному обсязі, а саме: відсутній Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація, що не відповідає вимогам визначеним в п.п.1.1.1. п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації; 1.1.2. файл «Договір-372.pdf», в якому розміщений Договір № 372 про закупівлю від 20 жовтня 2023 р. на закупівлю послуги перевезення небезпечного вантажу біологічного матеріалу категорії B (код UN 3373) ізоляти вірусів (нативні та на FTA-дисках), що не відповідає вимогам визначеним в п.п.1.1.1. п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування).» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пунктів 1, 5 Розділу 3 Тендерної документації та відповідно до п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі (або за формою 1 цього Додатку), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер та дата укладення договору; - документ(и), що підтверджують виконання договору. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування). 1.1.2. На підтвердження інформації за договором(ами), зазначеному(ими) в довідці відповідно до п.1.1.1 цього додатку, надаються: 1.1.2.1 не менше однієї скан-копії договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору**, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору тощо). **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі не зазначення вартісних показників учасником надається лист- відгук до такого договору відповідно до нижчезазначених вимого цього пункту. 1.1.2.2. на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надаються: документ(-ти) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: акт(акти) про надання послуг (або подібний до його змісту документ), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного(-их) у довідці 1.1.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку (відгуки), то такий відгук (відгуки) повинен (повинні) бути завірений (завірені) підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного(их) договору(ів) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Форма 1 «Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних(-ого) за предметом закупівлі договорів(-у)». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Відповідно до п.п. 1.1. п.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації надати інформацію та документи, а саме: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі (або за формою 1 цього Додатку), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер та дата укладення договору; - документ(и), що підтверджують виконання договору. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування). 1.1.2. На підтвердження інформації за договором(ами), зазначеному(ими) в довідці відповідно до п.1.1.1 цього додатку, надаються: 1.1.2.1 не менше однієї скан-копії договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору**, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору тощо). **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі не зазначення вартісних показників учасником надається лист- відгук до такого договору відповідно до нижчезазначених вимого цього пункту. 1.1.2.2. на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надаються: документ(-ти) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: акт(акти) про надання послуг (або подібний до його змісту документ), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного(-их) у довідці 1.1.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку (відгуки), то такий відгук (відгуки) повинен (повинні) бути завірений (завірені) підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного(их) договору(ів) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Форма 1 «Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних(-ого) за предметом закупівлі договорів(-у)».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.