Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
ДК 021:2015: 64212000-5-Послуги мобільного телефонного зв’язку (Послуги мобільного телефонного зв’язку та передачі данних в комплекті з додатковими SIM-картами GSM) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 720,83 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 133,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38362980 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Семенова Анастасія Павлівна |
| Телефон: | +380617879457 |
| E-mail: | shkosem@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69096, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вулиця Дніпрогесівська, будинок 7 |
0 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції Приватне акціонерне товариство "ВФ Україна" встановлено наступне: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з п. 1 Додатку 1 до тендерної документації а саме довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї пропозиції учасник Приватне акціонерне товариство "ВФ Україна", на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерія, надав копію аналогічного договору від 16.07.2024 №295380237566/1/543 на суму 15 445,45 грн (враховуючи додаткову угоду від 25.10.2024 №1/295380237566/1/543) та лист відгук № 3184/119/05-27-2024, у якому зазначена сума виконання 16 800,00 грн. У зв’язку з цим Замовник не має змоги чітко визначити суму виконаного договору від 16.07.2024 № 295380237566/1/543, і відповідно факт виконання наданого договору. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.