Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 165 333,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 826,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44448833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наводило Юлія Олегівна |
| Телефон: | +380634866381 |
| E-mail: | departamen.2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, пл.Ринок,1 |
0 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником у Додатку 1 до тендерної документації вимагалось подання від учасників Довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договорів, що містить інформацію про замовників, номери та дати укладення договору/ів/предмети договору/ів/ ціни договору/ів та копію/і аналогічного/их договору/ів, зазначеного/их в довідці разом з документами, що підтверджують повне виконання та лист-відгук від замовника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку з інформацією про виконання аналогічного договору №13 від 17.02.2025, Угоду №7012626/БО_2021 від 28.01.2021 про надання послуг рухомого (мобільного) зв’язку, Додаткову угоду №1 до договору №7012626/БО_2021 від 30.12.2021, Додаткову угоду №2 до договору №7012626/БО_2021 від 30.12.2021, Додаткову угоду №3 до договору №7012626/БО_2021 від 04.01.2022, Рахунок №69-989405 від 13.01.2021, Рахунок №70-3065167 від 28.02.2021, Рахунок №71-4824249 від 31.03.2021, Рахунок №72-7114451 від 30.04.2021, Рахунок №73-10141523 від 31.05.2021, Рахунок №74-10536557 від 30.06.2021, Рахунок №75-13679560 від 31.07.2021, Рахунок №76-15392090 від 31.08.2021, Рахунок №77-16594861 від 30.09.2021, Рахунок №78-19507527 від 31.10.2021, Рахунок №79-22930618 від 30.11.2021, Рахунок №80-25383357 від 31.12.2021, Рахунок №81-865377 від 31.01.2022, Рахунок №82-3769795 від 28.02.2022, Рахунок №83-7093892 від 31.03.2022, лист-відгук від Замовника КНП «Територіальне медичне об’єднання Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної ради». Згідно інформації, що зазначена у Довідці №13 від 17.02.2025, номер договору №7012626/БО від 28.01.2021 року, проте у договорі зазначено №7012626/БО_2021 від 28.01.2021. Згідно інформації, що зазначена у Довідці №13 від 17.02.2025, ціна договору становить 516 708.00 грн з ПДВ. Згідно Додаткової угоди №3 вартість договору складає 550 823.12 грн з ПДВ. Згідно рахунків до договору №7012626/БО_2021 від 28.01.2021, наданих Учасником, загальна вартість становить 541 669.99 грн з ПДВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного/их за предметом закупівлі договорів, що містить інформацію про замовників, номери та дати укладення договору/ів/предмети договору/ів/ ціни договору/ів та копію/і аналогічного/их договору/ів, зазначеного/их в довідці разом з документами, що підтверджують повне виконання та лист-відгук від замовника.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.