Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 758 497,91 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 584,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 000 UAH |
| Замовник: | КП ГІОЦ |
| ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Страдна Анна Антонівна |
| Телефон: | +380443668100 |
| E-mail: | anna.stradna@kmda.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
0 |
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ГЛОБАЛЬНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ УКРАЇНА» (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «13» лютого 2025 № 62/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги з верифікації та інформування користувачів за допомогою вхідного дзвінка/SMS-повідомлення/Viber/Push-повідомлень на мобільний телефон, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено наступне: 1. Розділом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції, серед іншого: «2.1. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, не менше трьох працівників, що мають освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку в галузі ІТ та телекомунікаційних послуг за формою: № з/п Прізвище, ініціали Посада Освіта Документи, що підтверджують освіту 1. 2. 2.2. Для підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці, у складі тендерної пропозиції надаються засвідчені належним чином копії будь-яких з нижченаведених документів: - сертифікат, що підтверджує кваліфікацію фахівця; - документ про освіту працівника; - документ про проходження спеціалізованих курсів (навчання). Документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці. 2.3. Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), про наявність працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, а саме: - наявність в учасника особи, що займається навчанням персоналу учасника та має досвід роботи/або освіту за вказаним напрямом не менше 1 року із зазначенням ПІБ осіб. На підтвердження інформації, зазначеній у довідках, що надаються за пунтками 2.1, 2.2, надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/інший документ).» Учасником на зазначену вимогу було надано, серед іншого, оригінали дипломів на працівників, що суперечить вимозі тендерної документації. Крім того, Учасником було надано довідку «Про наявність в учасника особи, що займається навчанням персоналу учасника» від 06.02.2025 № 05/405 та підтверджуючі документи. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідність в інформації, а саме: - згідно копії наказу №24-П від 02.10.2017 Ступакову О.С. переведено на посаду начальника відділу навчання та розвитку департаменту з персоналу та адміністративних питань, що не відповідає інформації в довідці; - згідно диплому кандидата наук ДК № 041774 Ступаковій О.С. присуджено науковий ступінь кандидата філологічних наук, що не відповідає інформації в довідці. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати засвідчені належним чином копії дипломів на працівників, відповідно до вимог абзацу п’ятому підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. 2. Надати оновлену довідку про наявність в учасника особи, що займається навчанням персоналу, відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.