Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 312,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 876,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 21108013 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бізюк Анастасія Олександрівна |
| Телефон: | +380990374341 |
| E-mail: | anastasiabizuk2@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вул. Степана Бандери, 43 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
1. Виявлена невідповідність: з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано акти наданих послуг до договору від 27.03.2023 № ОД/2023/03/27/3, однак вказані акти наданих послуг не підписано ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького (підписано лише ПрАТ «ВФ Україна»), окрім того, сума договору від 27.03.2023 № ОД/2023/03/27/3 відрізняється від суми актів наданих послуг. Вимога визначена Розділом 1 Додатку 1 до Тендерної документації: «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (не менше двох договорів), та підтверджуючі документи: копії договорів, інформація про які відображена в довідці; копії актів виконаних робіт (наданих послуг) по договорах інформація про які відображена в довідці.». Для усунення невідповідності учасник повинен надати додатково наявні акти наданих послуг до договору від 27.03.2023 № ОД/2023/03/27/3 або оновлену довідку (з вказуванням іншого договору) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (не менше двох договорів), та підтверджуючі документи: копії договорів, інформація про які відображена в довідці; копії актів виконаних робіт (наданих послуг) по договорах інформація про які відображена в довідці.». 2. Виявлена невідповідність: Учасником надано цінову пропозицію, у якій у стовпці «Ціна за одиницю» вказано вартість за 1 місяць за 75 абонентів, а не за одного абонента. Вимога визначена пунктом 15 Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації: «Тендерна пропозиція згідно форми зазначеній в Додатку № 4 до Тендерної документації.». Для усунення невідповідності учасник повинен надати оновлену цінову пропозицію, у якій зазначити в стовпці «Ціна за одиницю, грн. (з ПДВ/без ПДВ*)» вартість послуг на 1 місяць за 1 абонента (з ПДВ/без ПДВ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.