Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 224 254,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 121,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 280 606,35 UAH |
| Замовник: | Державне підприємство "Інформаційні судові системи" |
| ЄДРПОУ: | 34614292 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шемендюк |
| Телефон: | +380442073560 |
| E-mail: | zakupki@ics.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Липська, буд. 18/5 |
5 |
Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – Підприємство) повідомляє, що при розгляді Вашої пропозиції як Учасника на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено невідповідності у документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: тендерна пропозиція Учасника підписана УЕП, а не КЕП, як вимагається у тендерній документації, а саме відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують можливість і готовність виконувати усі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), а також відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон), Підприємство звертається до Вас з вимогою виправити зазначені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: тендерна пропозиція Учасника підписана УЕП, а не КЕП, як вимагається у тендерній документації, а саме відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують можливість і готовність виконувати усі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.