Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 16 800 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Бречка Валерій Миколайович |
Телефон: | 380505504667 |
E-mail: | brechka-vm@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШНЕТ РІВНЕ" (Україна, 33001, Рівненська обл., Рівненський р-н, місто Рівне, вул.Чернишова, будинок 40, квартира 2. ЄДРПОУ 44622155) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до пп. 1.1.1 та 1.1.2 п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, надано довідку (файл «скан тендер.pdf») «Про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (далі-Довідка), позитивний лист-відгук № 3 від 04.11.2024 (файл «Позитивний лист-відгук ТзОВ НАШНЕТ РІВНЕ (1).pdf») наданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Рівненській області (Далі- лист-відгук) та додатково надано договір № 3 від 01.10.2024 Про надання послуг (файл «Договір № 3 від 01.10.2024року.pdf») укладеного із ГУ Держпродспоживслужбою в Рівненській області (Далі-Договір). У Довідці зазначено, що предмет договору – «Послуги інтернет провайдерів», а у листі-відгуку та Договорі зазначено – «Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом за адресами: м. Рівне, вул. Поповича, 65А; м. Рівне, вул. Євгена Коновальця, 5. Відповідно до ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги доступу до мережі Інтернет, та/або телекомунікаційні та/або електронні комунікаційні послуги». Невідповідність в частині найменування предмету договору в Довідці учасника до наданих Договору та листа-відгуку, оскільки замовником вимагалось: «виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги доступу до мережі Інтернет, та/або телекомунікаційні та/або електронні комунікаційні послуги», а не послуги інтернет-провайдерів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до ч. 1 (пп. 1.1.1 та 1.1.2 п. 1.1. ч. 1) Додатку 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям*: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до підп.1.1.1). (У випадку зазначення в довідці у довільній формі, складеній учасником торгів згідно з підп.1.1.1., більш ніж одного аналогічного договору, вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися/надаються послуги доступу до мережі Інтернет, та/або телекомунікаційні та/або електронні комунікаційні послуги.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати нову Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з урахуванням вимог пп. 1.1.1 п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням достовірного предмету договору у відповідності до наданого Договору або нову Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ч. 1 (пп. 1.1.1 та 1.1.2 п. 1.1. ч. 1) Додатку 2 до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.