Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 39 924 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 399,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Дергоер |
| Телефон: | +380617698131 |
| E-mail: | tender_zokl_olga@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
1 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ВФ Україна" (ЄДРПОУ 14333937) виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. » Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.», Тендерної документації, є вимога, а саме: 1.1. Учасник повинен надати Тендерну пропозицію (Додаток № 1) Невідповідність: У Тендерній пропозиції не вірно заповнений п. 9 та п. 10. Рішення: Учасник повинен надати оновлену Тендерну пропозицію (Додаток № 1). II. Згідно ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3), є вимога, а саме: 4. Учасник повинен надати управління Адміністратору Замовника, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає: - Перегляд усіх особових рахунків (О/Р) Замовника. - Повна інформація за всіма номерами Замовника, що включає: • № абонента; • № SIM картки; • PUK код; • тарифний пакет; • витрати абонента у реальному часі, з початку місяця; • залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру; • перелік підключених послуг (роумінг, міжнародний зв’язок і т.п.) - Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час. - Переключення (зміна) тарифного пакету протягом доби. - Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний, попередній та за період 12 місяців (у електронному вигляді). - Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у електронному вигляді). - Міжнародний роумінг – перегляд стану по кожному номеру. - “ПІДКЛЮЧЕННЯ” – “ВІДКЛЮЧЕННЯ” роумінгу у заданий час. - “ПІДКЛЮЧЕННЯ” – “ВІДКЛЮЧЕННЯ” заборони на передачу даних у роумінгу. - Безоплатне “БЛОКУВАННЯ” – “РОЗБЛОКУВАННЯ” номерів на термін визначений Замовником. - Створення та активація нового номеру на фізичну sim картку безпосередньо через WEB інтерфейс особистого кабінету самообслуговування в он-лайн режимі (одинична та групова операції) - Можливість заміни сім карти через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі - Можливість керування лімітами по кожному номеру через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі - Можливість керування нотифікаціями - Можливість групових операцій - Можливість вивантаження звітів по номерам на особовому рахунку. Для підтвердження достовірності інформації своїх функціональних можливостей, Учасник надає скріншоти чи фотороздруківки “Управління Віддаленим Адміністратором Клієнта”, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, які підтверджують наявність вказаного вище функціоналу. (Надати гарантійний лист у довільній формі). Невідповідність: На виконання цієї вимоги Учасник на надав гарантійний лист у довільній формі. Рішення: Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі на весь пункт 4 III. Згідно Додатку № 4 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до пункту 28 ОСОБЛИВОСТЕЙ (стаття 16 Закону) Невідповідність: Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного договору по наданим рахункам. Рішення: Учасник повинен надати документ, яким підтверджується повне виконання наданого аналогічного договору. IV. Згідно Додатку № 5 спосіб* підтвердження учасником процедури закупівлі відсутності підстав, встановлених пунктом 47 особливостей в електронній системі та під час подання тендерної пропозиції є вимога: Учасник процедури закупівлі надає Інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Невідповідність: Учасник не надав вищезазначену Інформацію в довільній формі на генерального директора та експерта по роботі з ключовими абонентами, яка є уповноваженою особою Учасника ПрАТ "ВФ Україна". Рішення: Учасник повинен надати вищезазначену Інформацію в довільній формі Інформацію в довільній формі на генерального директора та експерта по роботі з ключовими абонентами, яка є уповноваженою особою Учасника ПрАТ "ВФ Україна". V. Згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. (Додаток № 6) є вимога, а саме: п. п. 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, статутні документи: Право підпису: 1.1. У разі підписання керівником - оригіналом або копією (або випискою з) протоколу/рішення зборів засновників (учасників) підприємства з інформацією про визначення керівника підприємства, та/або оригіналом або копією наказу про призначення керівника – (для учасників юридичних осіб); 1.2. У разі підписання іншою уповноваженою особою учасника – оригіналом або копією довіреності, доручення та інше, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції учасника та оригіналом/копією (або випискою з) протоколу/рішення зборів засновників (учасників) підприємства та/або оригіналом/копією наказу про призначення керівника, що підписує довіреність/доручення/інший документ на уповноважену особу тощо(для юридичних осіб); - 1.3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі; Невідповідність: Учасник не надав оригінал/копію наказу про призначення експерта по роботі з ключовими абонентами Хрущову Л. Р., яка є уповноваженою особою Учасника ПрАТ "ВФ Україна". Рішення: Учасник повинен надати оригінал/копію наказу про призначення експерта по роботі з ключовими абонентами Хрущову Л. Р., яка є уповноваженою особою Учасника ПрАТ "ВФ Україна". п. п. 5. Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: 5.1. Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. На підтвердження надати: - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, – вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість, з урахуванням Закону України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». - Надано, відповідає; - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку, - необхідно подати, у разі коли учасник є платником єдиного податку. У випадку, якщо учасник перебуває на інший система oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену в довільній формі. - Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. Невідповідність: Учасник не надав у складі пропозиції інформацію в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. Рішення: Учасник повинен надати відповідну інформацію. Рішення: Учаснику ПрАТ "ВФ Україна" (ЄДРПОУ 14333937) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.