Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03356128 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.water.km.ua/ |
| Контактна особа: | Ілона Кушнір |
| Телефон: | +380671958609 |
| E-mail: | tender.waterkhm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості), Положення про уповноважену особу та наступну інформацію: 1. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «КИЇВСТАР» (21673832) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (Послуги IP-телефонії), ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-30-010268-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до Особливостей, Замовник для підтвердження інформації наведеної у довідці вимагає від учасника надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник подав Довідку (файл із назвою «№13. Додаток 2. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.p7s.pdf) де зазначив про досвід виконання договору №1-32/22 від 31.01.2022 р. та договору №1-164/21 від 01.01.2021 р., що не відповідає вимозі наведеній у п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, адже Замовником вказано, що Учасник має надати інформацію про наявність досвіду виконання двох аналогічних за предметом закупівлі «Послуги ІР-телефонії» договорів за 2023-2024 рр. Просимо виправити цю невідповідність шляхом подання аналогічних договорів саме за 2023-2024 рр та прикріпленням документів, що підтверджують їх виконання. Учаснику процедури закупівлі ПрАТ «КИЇВСТАР» (21673832) надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.