Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 71 280,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 356,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Бедрій Роман Михайлович |
Телефон: | 380507503200 |
E-mail: | bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ФАУСТ ІСП" (Україна, 03035, місто Київ, ВУЛИЦЯ СТАДІОННА, буд. 16/6, квартира 102. ЄДРПОУ 30777735) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, учасником надано: 1.1) Довідку № 59/07 від 12.07.2024 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У даній довідці відсутня інформація про «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)», натомість у графі «Стан виконання договору….» зазначено – «Тендерний на три роки». Також, Довідку № 59/07 від 12.07.2024 не підписано ні печаткою (у разі використання) та підписом, ані із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", директором ТОВ "ФАУСТ ІСП" - Трикутько Володимиром Олександровичем, відповідно до наданого документу, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: Протоколи Загальних зборів Учасників ТОВ "ФАУСТ ІСП": № 1 від 15.03.2000; № 3 від 10.03.2006 та Наказу №1/дір від 10.03.2006 «Про продовження виконання обов’язків директора без обмежень терміну виконання повноважень». Невідповідність в частині стану виконання договору та підписання довідки № 59/07 від 12.07.2024. 1.2) Довідки/документи, у частині підпису яких зазначено – «директор Трикутько Володимиром Олександровичем». Проте надані Довідки/документи не підписано ні печаткою (у разі використання) та підписом, ані із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги") директора ТОВ "ФАУСТ ІСП" - Трикутько Володимиром Олександровичем, відповідно до наданого документу, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: Протоколи Загальних зборів Учасників ТОВ "ФАУСТ ІСП": № 1 від 15.03.2000 (одне із питаннь: Про призначення директора); № 3 від 10.03.2006 (одне із питань: Про продовження повноважень директора) та Наказу №1/дір від 10.03.2006 «Про продовження виконання обов’язків директора без обмежень терміну виконання повноважень», а саме: - Довідка № 59/07 від 12.07.24 про те, що Учасник не залучатиме субпідрядників/ співвиконавців для виконання договору за тендером (Файл: «Про незалучення субпідрядника.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 «Відомості про учасників» (Файл: «Відомість про учасника.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 р. «Про те, що жоден з договорів, що коли-небудь укладався Учасником, не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника (Файл: «Про чинне виконання договорів.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 про згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі (Файл: «Довідка-згода з тех специфікацією.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024, ПРО ТЕ, ЩО УЧАСНИК ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ У ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДМОВИ ЙОМУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, визначених пунктом 47 Особливостей (Файл: «ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf»); - Лист-гарантія № 59/07 від 12.07.2024 «Про відсутність підстав, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей» (Файл: «Лист-Гарантія.pdf»); - Технічна специфікація (Файл: «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf»). На тендерну пропозицію Учасника накладено удосконалений електронний підпис директора ТОВ «ФАУСТ ІСП» ТРИКУТЬКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ від 30.07.2024. Невідповідність п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.1.1 п. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ч. 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає: «1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору; номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)». Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: КЕП або УЕП фізичної особи. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції підтверджуються документально згідно додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику надати: 3.1) Нову Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням «стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» відповідно до договору який зазначено у довідці № 59/07 від 12.07.2024 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договор (із дотриманням вимог пп. 1.1.1. п. 1.1. ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації) та/або надати нові документи, які передбачені частиною 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», із врахуванням п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 3.2) Підписані документи/файли, відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації в т.ч. з урахуванням пункту 43 Особливостей (а саме: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»), а саме: - Довідка № 59/07 від 12.07.24 про те, що Учасник не залучатиме субпідрядників/ співвиконавців для виконання договору за тендером (Файл: «Про незалучення субпідрядника.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 «Відомості про учасників» (Файл: «Відомість про учасника.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 р. «Про те, що жоден з договорів, що коли-небудь укладався Учасником, не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника (Файл: «Про чинне виконання договорів.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024 про згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі (Файл: «Довідка-згода з тех специфікацією.pdf»); - Довідка № 59/07 від 12.07.2024, ПРО ТЕ, ЩО УЧАСНИК ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ У ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДМОВИ ЙОМУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, визначених пунктом 47 Особливостей (Файл: «ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf»); - Лист-гарантія № 59/07 від 12.07.2024 «Про відсутність підстав, визначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей» (Файл: «Лист-Гарантія.pdf»); - Технічна специфікація (Файл: «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf»); Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.