Період оскарження умов закупівлі - по 08-07-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 520,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 132,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Місюкевич Віталій Федорович |
| Телефон: | 380502500892 |
| E-mail: | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУЗОВА-БУДІНВЕСТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції подано Довідка на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання 3 (трьох) аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл «1. Довідка про наявність відповідного досвіду» та файл «1. Довідка про наявність відповідного досвіду.doc») в якій встановлено не відповідність, а саме: - згідно зазначеного досвіду за договорами №995 від 23.12.2022 та №141123-34 від 20.11.2023 з АТ «Укрпошта» - відсутнє ім’я контактної особи замовника; - щодо досвіду по договору №16/04-2021 від 01.04.2021 з ПТАХОПЛЕМЗАВОД "КОРОБІВСЬКИЙ" СТОВ, учасником не зазначено інформації про контактну особу замовника, а саме: (прізвище та ім’я); - досвід з ФГ «ГАСС АВЕНЮ» за договором №58/08-2020 від 17.08.20, не містить прізвище контактної особи замовника якому надавалися послуги, а також наданий до нього Лист-відгук (файл «8 Лист-відгук.pdf» та файл «8 Лист-відгук.pdf.p7s») в якому не зазначено номер та дата укладення такого договору, що є не відповідністю тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – п.1 Розділу X тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та п.1.1., п.1.2. Розділу тендерної документації «VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів або за формою яка наведена нижче**, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного*** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). ***Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надавалися/надаються послуги доступу до мережі Інтернет та/або телекомунікаційні та/або електронні комунікаційні послуги - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 цього Розділу). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.