Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство «УКРПОШТА», місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від ціни договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 148 436,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 742,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380507002130 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "АЙТІ-ДЕСІЖН ТЕЛЕКОМ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано довідку (файл «1. Довідка досвід роботи.pdf») та листи-відгуки (файли «1.1 Лист Відгук ТОВ МЕДІА ХАБ.pdf», «1.2 Лист Відгук ТОВ 4b.pdf»). Згідно інформації, зазначеної у довідці (файл «1. Довідка досвід роботи.pdf»), предметом договору №011502/2020 від 15.02.2020 року, укладеного з ТОВ «4В Україна», є «Розсилка рекламних SMS повідомлень та Viber повідомлень», що не відповідає назві предмету договору, зазначеній у листі-відгуку (файл «1.2 Лист Відгук ТОВ 4b.pdf»), а саме: «Відправка рекламних Viber повідомлень», що є невідповідністю. У листі відгуку від ТОВ МЕДІА ХАБ (файл «1.1 Лист Відгук ТОВ МЕДІА ХАБ.pdf») міститься інформація про номер договору та строк дії договору та відсутня інформація про дату укладення договору, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу VII тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункт 1 Розділу VII тендерної документації та пункт 1 Розділу Х тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.