Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 273 160,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 731,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ" |
ЄДРПОУ: | 42399676 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Венглєвська |
Телефон: | +380633329634 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 1 |
0 |
1. Відповідно до пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити, зокрема: 1.1. Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) про надання послуг із зазначенням інформації про предмет договору; дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір, його адреси та контактних даних; терміну виконання договору за період 2021-2023 роки. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 28.06.2024р., в якій зазначено предмет договору «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» по договору №2056294494 від 25.01.2022 з Комунальним підприємством «Лікарня №1» Житомирської міської ради. В пункті 1.1. договору №205629494 визначено предмет договору «телекомунікаційні послуги з використанням відповідних стандартів і технологій за наявними у нього ліцензіями». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку про відповідність кваліфікаційному критерію, яка містить всю інформацію, передбачену підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 учасник надає Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору(ів) аналогічних предмету закупівлі, на які є посилання у довідці, а саме: скан-копію(-ї) сторінок договору, зазначеного(-их) у довідці, з усіма додатками, копіями специфікацій (вартості послуг) (якщо специфікації передбачені умовами договору) та додатковими угодами до цього договору; скан-копію(-ї) акту(-ів) наданих послуг або іншого(-их) документу(-ів), передбаченого(-их) умовами договору(-ів), що підтверджує(-ють) його/їх виконання та/або скан-копію(-ї) відгуку(-ів) від замовника(-ів)/підприємства(-в) за договором(-ами), копія(-ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), із зазначенням номеру та дати договору, інформації про якісне виконання договору. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано: 1) скан-копію відгуку від Комунального підприємства «Лікарня №1» Житомирської міської ради щодо договору №2056294494 від 26.01.2022р., але у довідці від 28.06.2024р. зазначений договір від 25.01.2022р. №2056294494 та підтверджується протоколом підписання у сервісі Вчасно; 2) скан-копії актів-рахунків наданих послуг Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» зазначений договір №ЦЗВ-15-00921-03/205678811 від 22.12.2021р., але у довідці від 28.06.2024р. та листі-відгуку зазначений договір №ЦЗВ-15-00921-03 від 22.12.2021р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені документи на відповідність кваліфікаційному критерію, яка містить всю інформацію, передбачену підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.