Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 594 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 970,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 38226516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чуденко Лілія |
Телефон: | +380985815028 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: -підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками; - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасник; - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - тендерну пропозицію Вих. № 05/1446 від 21.06.2024 року, яка заповнена не належним чином, а саме: - в пунктах 9 та 12 відсутній зразок підпису посадової особи; - в таблиці пункту 13 колонки 5, 6 - (Ціна за одиницю послуги без/з ПДВ зазначається в (грн.), Учасник вказав ціну послуги в тисячах. В пункті 1 Додатка 4 до тендерної документації Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» вимагалося від Учасників надати Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми; - в пункті 2 Таблиці 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації вимагалося від Учасників надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даної вимоги Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.06.2024 № 05/1441 та Наказ від 02.08.2021 № 21-П про переведення. В Довідці № 05/1441 зазначено, що працівник Осадча Наталія Василівна займає посаду: менеджер зі зв’язків відділу по взаємодії з клієнтами державного сектору департаменту по роботі з клієнтами, а в Наказі № 21-П зазначено: менеджер по взаємодії з клієнтами відділу по взаємодії з клієнтами державного сектору департаменту по роботі з клієнтами (посада в довідці повинна співпадати з наказом); - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками; - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасник; - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.