Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Кваліфікація переможця |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Савченко Наталія Василівна |
Телефон: | 380661030345 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
2 |
- Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, частини 2 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: Учасник підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель, абзац 4, 5: Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, Замовник використовує відкриті дані, відкриті електронні реєстри. У разі, якщо певний відкритий державний реєстр інформацію у якому зобов’язаний перевіряти замовник тимчасово не працює на період дії воєнного стану чи у зв’язку з іншими надзвичайними подіями, Замовником застосовуватися аналітична система YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. - Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, частини 2 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: Учасник підтверджує відсутність підстав шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель, абзац 4, 5: Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, Замовник використовує відкриті дані, відкриті електронні реєстри. У разі, якщо певний відкритий державний реєстр інформацію у якому зобов’язаний перевіряти замовник тимчасово не працює на період дії воєнного стану чи у зв’язку з іншими надзвичайними подіями, Замовником застосовуватися аналітична система YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Замовником було застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП, де зазначено відсутність інформації про кінцевих бенефіціарів, що не дозволяє оцінити результати співпраці з контрагентом, а також може свідчити про наявність мотивів щодо приховування структури власності, яка згідно законодавства має бути прозорою і відображеною в ЄДР. - Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документальне підтвердження інформації з посиланням на Закон, згідно якого в Учасника немає кінцевого бенефіціара, та розгорнуту довідку, щодо структури власності Учасника, яка згідно законодавства має бути прозорою і відображеною в ЄДР із зазначенням відсоткової частки осіб, які мають вплив на діяльність підприємства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.